Hop til indhold
  • 0

Hjææææææææææælp!!!


Mikael Offersen
 Share

Spørgsmål

Jeg er ved at starte en inst. op hos en kunde, og controlleren beder om en firmwareopdatering. Den firmware controlleren er født med er 2.3.586, og den nyeste er 2.7, ikke?Problemet er at controlleren ikke vil "tage" opdateringen, forstået på den måde, at den ikke vil gå i opdateringstilstand!!Jeg har prøvet at uploade et projekt i en ældre version, og det virker selvfølgelig ikke...Er der nogen der har de vises sten i det her tilfælde??

Link til kommentar
Del på andre sites

13 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Kontakt venligt LK mandag !Har samme problem, kører windows 7, ved ikke om der er en forbindelse.Jeg har skrevet til LK 2 gange, så ringede de i onsdags, og lod som om jeg var den eneste der havde problemet. :(Fik bare en besked om genstart af controleren...., så jeg har skrevet til dem igen onsdag aften, men ikke hørt yderligere. vh PrebeN

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

HejHøjreklik på IHCvisual.exe og vælg egenskaber. Vælg fanen kompatibilitet. Sæt hak i Kør dette program i kompatibilitetstilstand for: Vælg Windows XPMortenmikoff skrev:

Kører også windåse 7, og forbinder med usb... Der er vist noget med at man kan lave en virtuel xp maskine i 7'eren, de må have vidst det kunne give problemer hos Microsnot;-)... kan bare ikke huske hvordan, øv - nogen hjælp?
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Opdaterede også fra en Win 7 proffesionel, helt uden problemer, altså lige bortset fra at jeg kørte det via Fjernskrivebord ind på min server, og alt strømmen i hele hytten forsvinder under processen, bortset fra serveren der ikke er på IHC. Det betød at min kontor PC måtte reinstalleres, men det kan jeg selvfølgelig ikke klandre LK for.Dem der har problemet, har i sikret jer at i har de nødvendige rettigheder? Prøv at køre updaten som Administrator, og sikre jer at filerne ligger et sted der ikke er begænsninger i, f.eks. C:\Users\ (og dit brugernavn) eller C:\Brugere\ (og dit brugernavn)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok