Hop til indhold

Temperatur sensor (Se her)


Klaus Larsen
 Share

Recommended Posts

klaus@zigza.dk skrev:

Thomas,Jeg har blodt udviklet den temperatur sensor vi alle har gået og ventet på, den vil jeg gerne dele med jer andre. Det er ikke nogen fed foretning blodt lidt til dækning af udviklingsomkostninger .klaus ...
og tak for det, den ser spændende ud.men vores regelsæt skal overholdes, ellers kører det af sporet.det er helt ok med tråden, det var mere ment som info til en anden gang.det er jo pisse godt at der er nogen der kan, når lk ikke kan.. ;) du har vores opbakning til at fortælle og hjælpe brugerne med denne termostat.
Link til kommentar
Del på andre sites

nu vil jeg ikke lyde negativ men jeg er ikke helt med mht. at den skal sættes til en 24v 3mA modul.Lige et par. spørgsmål....... :unsure: Skal den ikke sættes direkte til controlern ???Kan man se den aktuelle tempratur i visual ???Kan der kun sættes 1 til pr. indgang. (vi har jo kun 8 ialt på controler) ???det var vist det hele B)

Link til kommentar
Del på andre sites

Ok så forstår jeg det hele..... jeg var lidt forviret må jeg ærlig indrømme.jeg forstår også hvorfor at LK ikke har udgivet den ennu :laugh: hehehe (tror jeg) :unsure: jeg har (som flerer nok har set) lavet lidt udstyr til ihc selv, der har jeg oplevet at hvis man skifter lidt for hurtigt indgange på controlern så holder den op med at svare og man kan også have svært med at oploade et nyt program hvis enheden der pulser ind på indgang er sat til mens man gør det :( hvor hurtigt komme pulser ind på sådan en ting???alså puls/pause og hvad er der imellem hver burst.Super at du har fået det til at virke, havde du en af deres temp så du kunne se protokollen ???Vh Thomas

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok