Hop til indhold
  • 0

Kan jeg bruge en 820 B 1202 Wireless?


Jess
 Share

Spørgsmål

Jeg har fundet en billig 820 B 1202 (uden viewer), og så kommer jeg lige i tvivl om den kan bruges i mit setup sådan lige uden videre..Nuværende controller: 120 B 1202 (2 enheder) + 24V Power som hedder 120 B 1061Kan se på principdiagrammerne fra LK at nu står der IHC 24V Power 72W - og der er 2 lysdioder (der er kun en 'OK' diode på min?!)Alt i min tavle hedder noget med 120 B.. og dimmerne hedder 400UNI, men det er vel ok? alt er lavet da huset blev bygget i 2002.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Ja det kan du sagtens. Min strømforsyning er fra 1998 og hedder 120B1060(med én diode) - dvs ældre end din og det kører fint.Mine dæmpere hedder også UNI400, idag hedder de 300, der er/var vist også nogen der hed 350.Så kom du bare i gang med at konvertere dit program til Wireless, det vil du IKKE fortryde:laugh:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har flere gange skiftet TermIHC controllere ud med de nye V2, og det kører fint.. Det er stadig de gamle strømforsyninger der sidder der, og det behøver heller ikke lige være en strømforsyning der står IHC på, eftersom der ikke er nogen intelligens i den :)Skift den bare ud, men som de andre siger, så skal du i gang med at programmere det hele om, da der ikke findes noget konverteringssoftware.Men du bliver glad for det i længden, du får øvet dig ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok