Bjarne Sørensen Skrevet 8 timer siden Rapporter Share Skrevet 8 timer siden Da jeg skiftede til Visual 3 fik jeg det problem at mine målerdata/runtimeværdier slettes når jeg lægger et redigeret projekt i controlleren. Jeg har altid brugt denne metode: 1. Genstart controlleren (hiv strømmen). 2. Download projektfil. 3. Rediger den i Visual. 4. Gem lokalt og upload den. Her beholder Visual 6.2 alle mine målerdata, jeg har mange, men på V3 controlleren nulstiller den det hele. Hvad katten gør i andre? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret 1 time siden Rapporter Share Besvaret 1 time siden 7 timer siden, Bjarne Sørensen skrev: Da jeg skiftede til Visual 3 fik jeg det problem at mine målerdata/runtimeværdier slettes når jeg lægger et redigeret projekt i controlleren. Jeg har altid brugt denne metode: 1. Genstart controlleren (hiv strømmen). 2. Download projektfil. 3. Rediger den i Visual. 4. Gem lokalt og upload den. Her beholder Visual 6.2 alle mine målerdata, jeg har mange, men på V3 controlleren nulstiller den det hele. Hvad katten gør i andre? Opsamler jeg data med OpenHAB. Så får jeg også automatisk fine grafer m.m. Bortset fra det, har jeg ikke lagt mærke til at Visual 3 ikke bevare runtime værdier. Men det er efterhånden også noget siden at jeg sidst har ændret i programmet på min Visual 3 controller. Jeg synes dog at det virker mærkeligt at den skulle nulstille runtime værdier. Er du sikker på at du ikke mister forbindelsen til controlleren undervejs? Min Visual 3 controller kan godt finde på at smide forbindelsen til Visual kortvarigt et par min. efter genstart. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Bjarne Sørensen
Da jeg skiftede til Visual 3 fik jeg det problem at mine målerdata/runtimeværdier slettes når jeg lægger et redigeret projekt i controlleren.
Jeg har altid brugt denne metode:
1. Genstart controlleren (hiv strømmen).
2. Download projektfil.
3. Rediger den i Visual.
4. Gem lokalt og upload den.
Her beholder Visual 6.2 alle mine målerdata, jeg har mange, men på V3 controlleren nulstiller den det hele.
Hvad katten gør i andre?
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts