Michael Hoe Skrevet %s kl. %s Rapporter Share Skrevet %s kl. %s Hvis man kun skal bruge 2 tryk - Et det så muligt at få et blænddæksel / afdækning over de 2 nederste tryk? Synes ikke jeg kan google mig frem til om det er muligt at købe Pft Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret %s kl. %s Rapporter Share Besvaret %s kl. %s Ikke mig bekendt, men du kan vende tangenterne, så trykket funger som 2 tryk. Du kan se mere om hvordan det gøres her i villedningen, som findes her. https://www.lk.dk/produkter/507N6001/opus-66-indsats-kombi-svagstromstryk-4-slutte-med-4-lysdioder#navigationBar Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret 3 timer siden Rapporter Share Besvaret 3 timer siden Til IR-modtagertrykket fulgte der en hvid bjælke med, man kunne dog stadig trykke på den, men om den fås som reservedel må du lige søge efter. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Michael Hoe
Hvis man kun skal bruge 2 tryk - Et det så muligt at få et blænddæksel / afdækning over de 2 nederste tryk? Synes ikke jeg kan google mig frem til om det er muligt at købe
Pft
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts