Hop til indhold
  • 0

Wireless Controller og Viewer Modul


Kristian Poulsen
 Share

Spørgsmål

Er der der nogen der har erfaring med at benytte Wireless Controller (820B1202) sammen med Controller Viewer Modul (120B1400)I databladet for 120B1400 står der godt nok at det kun virker med Controller 120B1202, men er det fordi databladet er skrevet før 820B1202 kom på markedet?Når jeg spørger, så er det fordi jeg overvejer at udskifte min IHC Controller med en Wireless Controller, men da jeg har en Viewer i forvejen vil jeg jo gerne beholde den og spare pengene.med venlig hilsen Kristian

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

?? Var der så en Visual 2 viewer til den, eller skulle man vælge mellem Wireless controler med viewer og uden viewer, uden mulighed for efterfølgende opgadering?Da jeg sidst arbejde som elektrike var 1.32 det sidste nye skud på stammen, og da jeg for nogle år siden gik i gang med at lave IHC i forbindelse med renoveringen af min ruin, kunne man såvidt jeg husker kun få en wireless controler med viewer.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
?? Var der så en Visual 2 viewer til den' date=' eller skulle man vælge mellem Wireless controler med viewer og uden viewer, uden mulighed for efterfølgende opgadering?Da jeg sidst arbejde som elektrike var 1.32 det sidste nye skud på stammen, og da jeg for nogle år siden gik i gang med at lave IHC i forbindelse med renoveringen af min ruin, kunne man såvidt jeg husker kun få en wireless controler med viewer.[/quote']Nej der var ikke en løs visual 2 viewer til den, så man skulle bestemme sig inden køb. Hvis man så vil/ville opgradere, skal/skulle der ny controller til. En visual 2 controller med viewer, er så heller ikke dyrere end det løse viewer-modul, som fandtes til den gamle visual 1 controller. Det viewer-modul kostede så vidt jeg husker ca. 5000.- +/-Jeg er ikke helt sikker på hvornår visual 2 controller uden viewer udgik af produktion, men vil gætte på at det var da hw version 6.2 kom, og det er 1-1½ år siden. Der ligger måske stadig nogle visual 2 controllere uden viewer hos nogle internetforhandlere, men vil da helt klart foreslå at købe en med viewer, og under alle omstændigheder sikre sig at det er en hw version 6.2, da den har mere ram end 6.1.
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok