Hop til indhold
  • 0

Trådløs lysdæmper Touch funktion


Niluan
 Share

Spørgsmål

Hej IHC-User.

Jeg hjælper en kammerat med udvidelse af hans IHC installation, efter han har opført tilbygning.

Hans eksisterende installation er med en V2 controller, og tilbygning bliver med V3.

Men har simpelthen udfordringer med noget så simpelt som 1.2.04.e Trådløs / Bus lysdæmper.

Jeg har forsøgt at programmere det med Touch som resterende af huset er med. Men kan simpelthen ikke få noget til at virke med V3.04.72.03. Alle vejledninger (F1) bliver også opsat med hhv. tryk til tænd/regulere op og sluk/regulere ned. Er det ikke muligt at anvende touch funktion længere?

Det skal siges, at det er MEGET lang tid siden, jeg sidst har rodet med IHC. :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jo - Touch virker stadig fint på indgange, nogle af de gamle produkter med touch understøttes ikke længere, men da du laver nyt på V3, bliver det ikke et problem for dig.

1.2.04.e kan desværre IKKE simuleres direkte i Visual. Årsagen er at LKs måde at bruge scenarielinksne på. De laver først en dæmp ned, og derefter et stop dæmpning, hvilket medføre at dæmperen slukker. Dette kan bare ikke simuleres. Hvis du, i simulering, prøver at logge på "Højt niveau" vil du få én log ved tænd og 2 når du vil slukke.

Jeg tænker at det virker fantastisk når det kommer i controlleren.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Henning.

Tak for dit svar.

Ja, så ville jeg kunne sidde og simulere det i laaang tid for at få det til at fungere. :wacko:

Skal det bare sættes op således:

image.thumb.png.6415d248629711b72a1beb97d1f5df36.png

Så vil det tænde ved på højt niveau ved kort tryk, og reguleres som normal touch?

På forhånd tak. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok