McenterFreak Posted November 22, 2022 Report Share Posted November 22, 2022 Får ovenstående fejl i loggen. Er der nogen der ved hvad det kan være? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lars1 Posted November 22, 2022 Report Share Posted November 22, 2022 Jeg får dem i bundter fra tid til anden, men indtil videre har jeg ikke set det give nogle problemer. Det ligner mest kortvarige kommunikations problemer mellem IHC controlleren og LED dimmerne. Jeg har LED 3 dimmer og det er forskelligt hvilken dimmer fejlen rammer, så jeg gætter på at det er elektrisk støj som driller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 McenterFreak Posted November 25, 2022 Author Report Share Posted November 25, 2022 Fik nu svar fra LK support:"Vi er godt klar over fejlmeddelelsen og den bliver rettet i forbindelse med ny firmware. " Astronaut 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lars1 Posted November 25, 2022 Report Share Posted November 25, 2022 Så må vi se om der nogensinde kommer en ny firmware. Den nuværende er snart 2 år gammel og de har kendt fejlen i over 1 år. Astronaut 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
McenterFreak
Får ovenstående fejl i loggen. Er der nogen der ved hvad det kan være?
3 answers to this question
Recommended Posts