Hop til indhold

JensSchou

Members
  • Antal indlæg

    6
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

JensSchou's Achievements

  1. NU VIRKER DET!!! Det er endelig lykkedes at få det til at virke... Gjorde følgende... 1. Slettede IHC Remote fra min mobil 2. Installerede IHC Remote 3. Testede connect med WAN - virkede ikke (mobil WiFi = ON) 4. Testede connect med LAN - virker (som før) IHC Remote dowloadede IHC program og installerede i IHC Remote. Alt fungerer 5. Aktiverede "Always use WAN" (virker stadig via WiFi) 6. Deaktiverede mobil WiFi - dvs. nu kun på 4G (virker stadig) 7. Deaktiverede "Always use WAN" - Virker IKKE!! 8. Aktiverede "Always use WAN" - virker igen... Min konklusion er at man skal connecte med LAN og downloade og installere IHC program. Derefter skal man aktivere "Always use WAN" og så fungerer det.. Men hold da op noget amatør udstyr og software... Generelt er jeg meget lidt imponeret over iHC... - Ofte kan jeg ikke tænde/slukke lys hvor der er trådløse dimmere (til trod for at signalstyrke fremstår SUPER) - Meget begrænset antal indgange (når man benytter B&O IR, IHC varmestyring, IHC alarm og alm. funktioner) - Ingen mulighed for analoge indgange - Meget underligt programmeringssprog. Et mærkeligt forsøg på at gøre det tilgængeligt for elektrikeren og amatøren. Jeg har ryddet op i adskillelige mærkelige programmer udført af autoriserede installatører. Ofte afleverer de jo noget de selv har mistet overblikket i og kan ikke få det til at fungere. Programmeringssproget er årsagen... Nå - men nu virker IHC Remote igen. Den plejer at være redningen når controller ikke vil tænde/slukke trådløse dimmere. Som om IHC Remote kan vække det til live igen... 1000 TAK for hjælpen til de der har forsøgt at hjælpe her... SUPER support i dette forum!... /jens
  2. Det giver desværre samme resultat... Fejlen i IHC Remote app er... Connection Error Connection timed out. Please verify your connections settings, Code:0 Er der nogen der ved om det er samme porte (80 / 443) man anvender til kommunikationen udefra med pc? I så fald må det jo være en fejli i app. Jeg har opdateret iOS fra version 10.3.? til 11.1.1 idag. Men det gør ingen forskel... På en PC skal man sørge for at seneste Java version er installeret samt noget med TLS version 1.0 (?). Kan det være årsagen til at app ikke virker?
  3. Prøvede lige fra PC fra min arbejdsplads også... Samme resultat... Adgang... Men hvorfor virker IHC app så ikke?????
  4. Jeg slukker jo bare for WiFi på min telefon. Så er den på 4G og dermed udefra... Og JA - jeg får billedet som Torben viser ovenfor. Min telefon kan dog ikke åbne jnlp filen hvis man f.ek.s vælger ServiceView. Prøvede lige fra min PC på 4G. Det virker! Så controlleren er altså synlig udefra og der er åben for de rette porte. Men app IHC Remote virker dog stadig ikke...
  5. Det er jo netop når jeg prøver at tilgå IHC udefra (=WAN) at det fejler... Så vælger jeg "Always use WAN" virker det aldrig... Sekundær DNS var egentlig bare et panisk forsøg - den stod til ingenting før (hvor fejlen var den samme)...
  6. Jeg har samme udfordringer. Jeg kan ikke connecte fra min iPhone når jeg ikke er på Wifi. Altså når jeg prøver at tilslutte mig når jeg ikke er hjemme. Et lille overblik over min installation - Eniig fiberbredbånd modem (uden router funktion - ren modem. Eniig siger der er åben for ALT inkl port 443) - Netgear R6250 Router - IHC visual 2 med viewer HW6.2 (firmware 2.8.4) Er ikke den store nørd til det her, men jeg har forsøgt lidt forskelligt. Pt. er indstillingerne således... Håber nogen kan hjælpe... På forhånd TAK! Jens
×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok