Hop til indhold
  • 0

Log af data


PerJun
 Share

Spørgsmål

11 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Men det kræver at serviceview kører hele tiden - ellers få jeg ikke logget noget.Hvis serviceview kører kan jeg godt se alt hvad der bliver logget.Men hvis jeg logger af - og logger på senere er hele loggen tom. Så det synes jeg ikke rigtigt jeg kan brug til noget.Jeg ville allerhelst have en funktion der kunne send mig værdi af f.eks. en bestemt timer - når jeg fortog en bestemt handling./Per

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

kan du ikke højreklike og vælge exsport til CVS..?Nej du kan desværre ikke oprette lave en kodning der kan exporteredata eller sende dig en fil mmmen kunne du ikke trikke en extern tæller med en anden udgang istedet for...?eller du kan lave en blok, der gør det for dig og denne værdi kan du så se viaserviceview (Husk gem værdi ved strømsvigt skal ON)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har allerede en FB der bliver aktiveret af en timer.Jeg til skriver så de interne variabler - den værdi jeg nu har på dette givet tidspunkt. Dette bliver også logget når serviceview kører. Men i det øjeblik jeg slukker for serviceview.Så mister jeg alle logning til jeg næste gang er på serviceview.Det er korrekt at der ikke er CVS eksport osv. men marker loggen i serviceview og tryk ctrl+C og du kan paste resultatet ind i en vilkårlig editor - eller excel.Tak for inputtet/Per

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Kan "fejlen" ligge i din blokalle data burde gemmes i blokken, for efter at kunne ses via serviceview.jeg har flere installationer, der samler disse data og når en given værdioptælles, tændes en diode for f.eks armaturskift mm

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Der kan godt være "fejl" i min blok.Det jeg gerne vil læse er følgende. IndgangLampe = ON, Start ForbrugsTimer IndgangLampe = OFF, Stop Forbrugstimer-- Ovenstående gentages flere gange i døgnetIF Systemtid = 01.00 LogTimer tildelesværdien ForbrugstimerHvis jeg sætter logmærke på LogTimerSkrives den i serviceview - men kun når jeg er online til serviceview.Det betyder hvis jeg ikke har serviceview online hver nat kl. 01.00 - så kan jeg ikke se ovensående værdier i loggen.Så hvis jeg ikke mindste indgang i døgnet er inde og aflæse værdierne - kan jeg ikke se historien af dem./Per

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

IBIT skrev:

Hej Perjeg skriver lige en blok til dig, som du kan arbejde videre på....:-)Back in 5Så er der lidt at lege med.....:-)
Hej Perjeg er åbentbart dybt uvenner med uploadfunktionen, send mig en mail, så mailer jeg den til dig, for at du kan teste den og måske uploade den....:-)
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

IBIT skrev:

IBIT skrev:
Hej Perjeg skriver lige en blok til dig, som du kan arbejde videre på....:-)Back in 5Så er der lidt at lege med.....:-)
Hej Perjeg er åbentbart dybt uvenner med uploadfunktionen, send mig en mail, så mailer jeg den til dig, for at du kan teste den og måske uploade den....:-)
dobbelt indlæg slettet.ved upload af filer, virker .zip eller .rar bedst.
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok