Hop til indhold
  • 0

Netværk på IHC controler


Rune Løvstad
 Share

Spørgsmål

17 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Runeløvstad skrev:

Det har jeg også prøvet, men jeg kan ikke komme i kontakt med controlleren. Kun når jeg bruge programeringsprogrammet, så kan jeg godt programere via netværk, men jeg får ikke adgang til administrator delen. Kører iøvrigt explore 8Mvh. Rune
det er heller ikke meningen at man skal kunne komme på som admin. gennem netværk.så kan man hacke din installation..man kan kun komme på som admin. via USB
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

"Hacke din installation" kunne jeg godt tænke mig at få en forklaring på....."Alle" andre store og lækre system kan opdateres via IP, men LK er superbange for at åbne for denne tilgang, måske grundet de reklamationssager der kan komme ud af det.....Sæt nu en kunde har en installation på grønland og forsøger at opdaterer den fra jylland og der går noget galt - hvem betaler for billeten til grønland.......:-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg ved ikke lige hvilken tobak i har røget fornyligt.Det er ikke noget problem at starte admnistrator modulet via netværk. Jeg benytter følgende: http://192.168.0.253/jws/administrator.jnlpHvor IP adressen selvfølgelig skal passse til det der opsat vis USB i conrollerenMen det er ikke nogen speciel vej. Hvis man bare indtaster IP adressen, så skal Administrator være en af de menupunkter der fremkommer

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej ThomasDet har jo ikke noget at gøre med at man ikke kan starte adminstatorprogrammet via internettet.......:-)Koden til IHC er "ubrydelig" og er der kode på din router, vil en hacker have samme problem.......:-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej RuneHusk at softwaren 2.60 er ændret så meget at der nu er et link til USB under program i visualprogramgruppen og for at komme til administatoren, skal du ind via denne vej.....

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

thomasbl skrev:

i min verden skal man ikke have admin. rettigheder på LAN.og ja, det er meget nemt at komme på en andens trådløse netværk, så kan man hurtigt ændre koder og funktioner, vupti du skal starte forfra.
Nu skrev han jo ikke noget om trådløst LAN. Er han på et trådet LAN og der ikke er pillet ved rettighederne i hans Firewall i Routeren (porte etc.) så er det rimeligt vanskeligt at få adgang til NAT siden (det indvendige LAN, 192.168.x.x)Er der trådløst net, er det selvfølgelig vigtigt at man har slået Security til, f.eks. WEP 128 bit, eller WPA, eller bedst WPA2
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

For at vende tilbage til opgaven. Jeg kan ikke trods jeres mange ”gode” råd om netværk stadig ikke komme i kontakt med controlleren. Jeg får denne meddelelse på min skærm lidt efter den har forsøgt at kører lidt Java Web Start:Unable to launch ICh AdministratorAn error occurred while launching/running the application.Title: LK IHC AdministratorVendor: Lauritz KnudsenCategory: Download ErrorUnable to load resource: http://usb/jws/administrator.jnlp

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Runeløvstad skrev:

For at vende tilbage til opgaven. Jeg kan ikke trods jeres mange ”gode” råd om netværk stadig ikke komme i kontakt med controlleren. Jeg får denne meddelelse på min skærm lidt efter den har forsøgt at kører lidt Java Web Start:Unable to launch ICh AdministratorAn error occurred while launching/running the application.Title: LK IHC AdministratorVendor: Lauritz KnudsenCategory: Download ErrorUnable to load resource: http://usb/jws/administrator.jnlp
Ja du må sgu undskylde at du røg ind i den diskussion.Har du installeret den sidste nye Java fra SUN?Er du sikker på at din Firewall og din Browser tillader Java Scripts?
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok