Hop til indhold
  • 0

Kan ikke starte IHC Visual (data filer ødelagte)


Ilja
 Share

Spørgsmål

Hjælp.

Når jeg prøver at starte IHC Visual på min nye PC, får jeg denne fejl:

---

LK IHC Visual kan ikke startes (data filer ødelagte)

Geninstaller LK IHC Visual og prøv igen

---

Jeg har reinstalleret, afinstalleret og ryddet op og installeret igen uden at det hjælper noget. 

Er der nogen som har en god ide?? Er der måske en logfil som kan give mere info, som jeg bare ikke har fundet endnu?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
12 timer siden, Ilja skrev:

Hjælp.

Når jeg prøver at starte IHC Visual på min nye PC, får jeg denne fejl:

---

LK IHC Visual kan ikke startes (data filer ødelagte)

Geninstaller LK IHC Visual og prøv igen

---

Jeg har reinstalleret, afinstalleret og ryddet op og installeret igen uden at det hjælper noget. 

Er der nogen som har en god ide?? Er der måske en logfil som kan give mere info, som jeg bare ikke har fundet endnu?

 

Prøv at starte som administrator.

Men jeg har aldrig haft den fejl så det er bare et gæt

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 9.11.2021 at 22:29 , Mikkel Skovgaard skrev:

Prøv at starte som administrator.

Men jeg har aldrig haft den fejl så det er bare et gæt

Hej Mikkel.

 

Det er forsøgt. Jeg ved sq ikke hvad der er galt, kan fint installere softwaren på en anden maskine så der er nok noget med min windows installation der er galt (har også prøvet en anden bruger for at se om det var noget i brugerprofilen der drillede). Det eneste jeg ikke har forsøgt endnu er at finde en ældre udgave af IHC Visual 3 og se om den evt vil køre - men det er ikke lige til at finde den slags, jeg håbede at der måske var noget herinde i download sektionen, men der er vist kun programstumper.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
27 minutter siden, Ilja skrev:

Hej Mikkel.

 

Det er forsøgt. Jeg ved sq ikke hvad der er galt, kan fint installere softwaren på en anden maskine så der er nok noget med min windows installation der er galt (har også prøvet en anden bruger for at se om det var noget i brugerprofilen der drillede). Det eneste jeg ikke har forsøgt endnu er at finde en ældre udgave af IHC Visual 3 og se om den evt vil køre - men det er ikke lige til at finde den slags, jeg håbede at der måske var noget herinde i download sektionen, men der er vist kun programstumper.

Prik til mig på Facebook messenger / eller via min hjemmeside - det kan fixes - alt kan fixes ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok