Benne Skrevet February 11, 2021 Rapporter Share Skrevet February 11, 2021 Hej. Jeg har et problem med et IHC SMS modem. Når det skal sende en SMS ved evt. røgalarm eller tyverialarm, bliver modemmet ved med at sende SMS'er til min mobil (192 stk.) Jeg kan ikke standse dem før jeg tager SIM-kortet ud. Hvad kan problemet være? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 11, 2021 Rapporter Share Besvaret February 11, 2021 Kunne tyde på en fejl i dit program/projekt der så ikke har en fast stående ON, men måske pulser i takt med et eller andet. Så vedhæft det evt. hvis du skal have mere kvalificeret hjælp, eller andre forslag. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Benne
Hej. Jeg har et problem med et IHC SMS modem.
Når det skal sende en SMS ved evt. røgalarm eller tyverialarm, bliver modemmet ved med at sende SMS'er til min mobil (192 stk.) Jeg kan ikke standse dem før jeg tager SIM-kortet ud.
Hvad kan problemet være?
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts