BBBülow 0 Posted February 7 Report Share Posted February 7 Jeg har midstet forbindelsen til min controller IHC Visual Controller 3.0 . kan ik styre mit lys, har prøvet at genstarte controlleren . usb kan heller ik komme i kontakt med den. den grønne lysdiode lyser konstant . nogen der kan hjælpe?? Quote Link to post Share on other sites
0 Peder 3 Posted February 7 Report Share Posted February 7 Du skal firmware opdatere controlleren til den nyeste .Det kan godt lade sig gøre hvis du starter programmet op og har slukket for controlleren, og tænder for controllerne imens du er i gang med firmware opdatering .Det virkede på min controller (fik dog hjælp af LK det var i juni 2018 og controlleren virker stadigvæk ) .Hvis ikke det virker er det nok en ny controller Quote Link to post Share on other sites
0 BBBülow 0 Posted February 7 Author Report Share Posted February 7 Udfordringen ligger i at jeg ik kan få kontakt til controlleren !? Så har ik mulighed for at opdater den? Quote Link to post Share on other sites
0 EjvindHald 39 Posted February 7 Report Share Posted February 7 Kan du huske firmware versionn på controlleren? Quote Link to post Share on other sites
0 BBBülow 0 Posted February 7 Author Report Share Posted February 7 Hej nej kan ik huske det men ved den er blevet opdateret i 2019? Quote Link to post Share on other sites
0 EjvindHald 39 Posted February 7 Report Share Posted February 7 Firmware skal være 03.03.33 eller nyere. Al firmware før denne version har en svaghed, som gør, at controlleren kan komme i en tilstand, hvor den er umulig at få kontakt til. Hvis det er sket, skal den ombyttes. Spørg LK eller hvor du købte den. Quote Link to post Share on other sites
0 BBBülow 0 Posted February 7 Author Report Share Posted February 7 hej tak for svar kontakter dem i morgen Quote Link to post Share on other sites
Question
BBBülow 0
Jeg har midstet forbindelsen til min controller IHC Visual Controller 3.0 . kan ik styre mit lys, har prøvet at genstarte controlleren . usb kan heller ik komme i kontakt med den. den grønne lysdiode lyser konstant . nogen der kan hjælpe??
6 answers to this question
Recommended Posts