Hop til indhold
  • 0

K.Engstrø


K.Engstrøm
 Share

Spørgsmål

Hej 

Jeg har et problem med en Dimmer LR350 som ikke slukker pærerne helt, jeg kan måle 50 og 110 V mellem lampeledning og

nul.

Installationen er simpel tænd og sluk kontakt og en Dimmer og selvfølgelig strømtrafo.

installationen har virket i flere år men lige pludselig kom dette problem ,jeg udskiftede Dimmer med en ny samme problem.

jeg har koblet alt installation fra på dimmer efter afgang fra dimmer så det kun er fasen der sidder i Dimmer

håber der er nogle der har et forslag til en løsning.

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
3 timer siden, K.Engstrøm skrev:

Hej 

Jeg har et problem med en Dimmer LR350 som ikke slukker pærerne helt, jeg kan måle 50 og 110 V mellem lampeledning og

nul.

Installationen er simpel tænd og sluk kontakt og en Dimmer og selvfølgelig strømtrafo.

installationen har virket i flere år men lige pludselig kom dette problem ,jeg udskiftede Dimmer med en ny samme problem.

jeg har koblet alt installation fra på dimmer efter afgang fra dimmer så det kun er fasen der sidder i Dimmer

håber der er nogle der har et forslag til en løsning.

 

 

 

 

Velkommen til IHC-user.

Hvis du ikke har noget tilsluttet på udgangen så er det meget normelt at du måler en spænding, den løber igennem triac'en.

Har du sat LED pærer i lamperne? Hvis ja, så er minimumsbelastningen nok ikke opfyldt for den dimmer.

Denne dimmer er også dårlig til LED.

Men det er jo den evige historie, prøv med en støjkondensator eller en DinBob. Eller en anden type lyskilder.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok