Szafranski Posted October 19, 2020 Report Share Posted October 19, 2020 Jeg har ændret kode til min controller og sat nyt netværk op, så nu står min IHC binding som offline, er det ikke muligt at opdateret, uden at skulle afinstallere bindingen og installere på ny? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Kandersen Posted October 19, 2020 Report Share Posted October 19, 2020 Jeg har ikke selv prøvet det, men du burde bare ændre Ip adressen til din controller i Bindingen (PaperUI) eller hvis du bruger seperat konfigurations fil, .things så ændre IP i den. Husk også porten.. Det er måske den der driller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Kandersen Posted October 19, 2020 Report Share Posted October 19, 2020 Btw.. Lige et sidespørgsmål - Hvad fik dig til at ændre netværk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Szafranski Posted October 19, 2020 Author Report Share Posted October 19, 2020 24 minutter siden, Kandersen skrev: Btw.. Lige et sidespørgsmål - Hvad fik dig til at ændre netværk? Jeg bruger ikke things fil og kan ikke finde ud af at redigere i bindingen, heller ikke I PaperUI. Det er lidt den funktion jeg søger. Skiftede fra Ubiquiti til TP-Link Ubiquiti deler ud på x.x.1.1 og TP på x.x.0.1, gad ikke ændre det. Så har ændret det på controlleren og fået forbindelse, skal bare lige have Openhab med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Kandersen Posted October 19, 2020 Report Share Posted October 19, 2020 Ind i PaperUI - I venstre side, under things. Vælg IHC/Elko Controller på listen over things. Og når du er derinde, så vælg "blyanten". Der kan du skifte IP på controlleren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Szafranski Posted October 20, 2020 Author Report Share Posted October 20, 2020 17 timer siden, Kandersen skrev: Ind i PaperUI - I venstre side, under things. Vælg IHC/Elko Controller på listen over things. Og når du er derinde, så vælg "blyanten". Der kan du skifte IP på controlleren. Det var simpelthen blyanten jeg havde overset. Tak :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
Szafranski
Jeg har ændret kode til min controller og sat nyt netværk op, så nu står min IHC binding som offline, er det ikke muligt at opdateret, uden at skulle afinstallere bindingen og installere på ny?
5 answers to this question
Recommended Posts