Hop til indhold
  • 0

IHC controller på trådløst netværk


Gæst UnlimitedCph
 Share

Spørgsmål

Gæst UnlimitedCph

Hej allesammenJeg har de sidste par uger fået smidt ihc wireless op i hele huset.. Og har så også en controller med viewer.I øjeblikket har jeg controlleren liggende løst lige ved siden af min trådløse router.Jeg vil godt have den flyttet ud til min gruppetavle (hvor jeg samtidig skal have nogen input og output moduler op).Mit problem er bare at jeg ikke har kablet netværk i bryggerset hvor min gruppetavle er.Jeg ved man kan få en usb -> wlan adapter, men kan jeg koble min controller på mit trådløse netværk så let eller hvordan gør jeg ?håber der er nogen der har en god ide..Mvh Flemming

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

jeg ville nok vælge et dedikeret netværk til controlleren, så kan andre ikke komme på det og lave sjov med IHC´en.altså to acesspoint´s kun til formålet, medmindre man har viewer i.ellers kan man bruge powerline adaptere, dem stikker man i en stikkontakt i begge ender og har så en kablet forbindelse.jeg kan ikke lige finde en manual på din gigaset, så jeg ved ikke om lige den kan opsættes til det, men det er vel et forsøg værd.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Flemming.Thomas' forslag herover afhænger meget af det udstyr, du har til rådighed.Idéen er som følger:[img size=800]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/images/Wireless_IHC.jpgDin IHC-controller (nederst til højre på skitsen) kobles via ethernet-porten til en Wireless bridge. Den wireless bridge skal være konfigureret til at koble op mod dit eksisterende access point - og på den måde kan du få fat i controlleren både fra kablede pc'er og trådløse pc'er på netværket.Det springende punkt er, hvor godt den wireless bridge og access point'et fungerer sammen. Selv om de understøtter samme standarder, er der masser af eksempler på, at man ikke kan få det til at fungere i praksis.Mit råd er derfor, at du skal teste, om et setup fungerer, før du betaler for det - eller evt. køber via postordre/netbutik, hvor du som udgangspunkt har 14 dages returret.Hvis du bor i nærheden af Taastrup, har jeg sådan en her til salg. Den fungerer hos mig :-)-- Jakob

post-221-13549256723467_thumb.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok