Hop til indhold
  • 0

Visual 1,0 controler problemer


Jan Nielsen
 Share

Spørgsmål

Hej alleHar et lille problem med en controler, den begynder nogle gange at blinke hurtigt som når man programere den, og så sker der ikke noget når man trykker på en indgang,når der så er gået nogen tid så \"falder\" den tilbage igen og så udføre den de tryk man har lavet i den tid den har været i programmerings mode, kan også finde på at tænde eller slukke lyset helt umotiveret,er der nogle der ved hvad der kan være galt, har prøvet et slette programmet fra service programmet og så uploade programet igen, har også prøvet at lave et nyt program og uploade det, lige lidt hjælper det, i service programet kan man også opleve at der er ind/output som er aktiveret som der slet ikke er ind/output moduler på de stder, syntes sku det virker lidt underligt, har også prøvet at skifte fortrådningen mellem controler og ind/output modulerne for at se om det skulle være der fejlen er.Håber der er nogle der har nogle forslag, er ved at være lidt træt af det problem :( På forhånd takJan Nielsen

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Gæst IBISystem.dk

Hej janJeg troede slet ikke at der var nogen, der kørte med 1,00, for den findes ikke;) Første skud fra LK på IHC Visual hed 1,22 og alt før det må være BETA.Hvad nummer står der på din controller ?Hvis du har en 120B1202 med en firmware 0.0.50 eller endnu værre 0.0.40, så er det bare ind på LK hjemmeside under installatør/hjælpeprogrammer og hente Visual 1,32 komplet pakke ned på PCPuha hvor har jeg brugt mange timer på version 1,22 - totalt fejlramt version bug på bug.Men lad os høre hvad du har af hardware, så finder vi en løsning på dit problem.Men pil ikke ved noget før du har fået en vejledning her ;) Med venlig hilsenAllan GøndahlIHC Konsulentwww.IHC123.dkwww.IBISystem.dk

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

IHC123DK skrevet:

Hej janJeg troede slet ikke at der var nogen, der kørte med 1,00, for den findes ikke;) Første skud fra LK på IHC Visual hed 1,22 og alt før det må være BETA.Hvad nummer står der på din controller ?Hvis du har en 120B1202 med en firmware 0.0.50 eller endnu værre 0.0.40, så er det bare ind på LK hjemmeside under installatør/hjælpeprogrammer og hente Visual 1,32 komplet pakke ned på PCPuha hvor har jeg brugt mange timer på version 1,22 - totalt fejlramt version bug på bug.Men lad os høre hvad du har af hardware, så finder vi en løsning på dit problem.Men pil ikke ved noget før du har fået en vejledning her ;) Med venlig hilsenAllan GøndahlIHC Konsulentwww.IHC123.dkwww.IBISystem.dk
alt ville være meget nemmere hvis therm´en forsvandt fra alle instalationer.nøj jeg har brugt timer på den i min læretid
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

den software der fuldte med til contoleren er en 1,32, har ikke lige haft mulighed for at se hvilken firmware der er på controleren, da den sidder hos min kammerat og de er ikke hjemme denne weekend, men syntes at kunne huske at der ca et halvt år efter han havede købt denne controler, kom den nye visoal 2, men skal nok lige få kontroleret firmwaren her en af dagene :) .Mvh Jan Nielsen

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har været ude for noget lignende, den gik i stå og når den så kom i gang igen, udførte den en masse, og det var højst sandsynligt det man havde prøvet at udføre.Jeg troede først ikke på kunden, men da jeg så satte min computer til, og skulle bytte om på et par tændinger, så gik den i stå igen. Inde i fejlloggen kunne jeg så se følgende:

Overløb i beskedkø (17) - ?For stor program aktivitetWatchdog Udløb. Fejlfunktion i controller program (20) - Controller resettes automatisk
Jeg kontaktede LK, og de bad mig finde et serienummer eller sådan noget, og oplyste det til dem. De kunne så fortælle mig at der var fejl i rammene på den produktion af controllere, så efter ca. et halvt år begynder de at opføre sig underligt.De gav mig lov til at ombytte den med en V2 som jeg heldigvis havde med i bilen.Vi fik endvidere LK til at betale for de timer der blev brugt på at omprogrammere fra V1.32 til V2.Så mit råd:Kontakt LK Service på tlf: 44 20 72 00

Indlægget redigeret: Jakob Bruun, den: 2007/11/05 12:38

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok