Hop til indhold
  • 0

IHC dæmp på rutebelysning


Mathias Asmussen
 Share

Spørgsmål

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Igen hvilke du i programmet "kan bruge" kommer an på hvilke der fysisk er monteret.

Det nytter jo ikke noget at sige du bare "kan" benytte scenarier på en wireless dimmer og dens FB funktioner hvis ikke det er sådan en du har monteret, men nogle tavle monterede dimmere du har.

Eller man foreslå du kan/skal benyttte mem2 på en uni400 dimmer, hvis nu det er en tudsegammel 300 der sidder i installationen.  Så derfor.

Ligeledes sender du "bare" en testprogram med hvoraf det ikke fremgår om alle forbindelser er fortrådet. Hvis ikke de er det i din installation, vil det alligevel ikke virke med mem indgangene.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

det fordi jeg skal op og montere det i et skole modul, men jeg mener det er en uni 400 dimmer. men jeg sidder og laver det på forhånd der hjemme, så kan kun se de dimmere jeg kan finde inde på i programmet.. jeg ved det ikke er meget information jeg kommer med men ville bare høre om man kunne komme med en specifikt  dimmer. hvis ikke må jeg desværre opgive.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

OK hvis der er frit valg vil jeg gå efter wireless dimmere og benytte scenarier.

Alternativt uni400 med mem indgangene der kan presettes  til et givet lysniveau. Der er standard fb der gør det du ønsker.

Præve evt at finde en passende fb. Marker linjen/teksten der er rød og tryk F1 for hjælp/guide til den pågældende fb.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok