Hop til indhold
  • 0

Wireless - 2 batteri tryk til at kontrollere uni dæmper


Patrick Jørgensen
 Share

Spørgsmål

Hej med jer,

Jeg syntes jeg har søgt forummet igennem, og kan ikke lige finde noget omkring det problem (som sikkert bare er mig som ikke forstår det) som jeg har.

Jeg har fået koblet en masse IHC Wireless komponenter til min controller, og alt virker fint. Jeg har dog funder ud af at jeg skal bruge et batteri tryk i den anden ende af en gang, hvor der modsat sidder en Dimmer Universal (hedder den i IHC Visual). Dæmperen virker fint, og jeg kan godt parre den med batteri trykket uden om controller, som hvis jeg kun havde de to komponenter, så der kan jeg godt dæmpe, tænde og slukke for lyset. Jeg kan dog ikke finde ud af hvordan jeg får samme opsætning via controlleren og IHC Visual.

Jeg har vedhæftet et billede af hvordan det ser ud nu (ligger PT under Konto så jeg kan teste det for an PC'en, men dæmperen er det samme som sidder i min gang), som udgangspunkt syntes jeg der mangler noget som leder hen til dæmperen igen, men jeg kan ikke lige lure hvordan jeg gør det.

Alt er wireless, og det er en Controller ver. 3 med nyeste firmware.

Håber i kan hjælpe mig.

image.png.f8ba102241038efc177e6d9db9a5a40d.png

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Prøv at marker funktions blokken i højre side, og tryk F1, så vil du få hjælpe teksten til den. Den indeholder også en forklaring på hvordan du skal forbinde den.

Jeg bruger fortsat de gamle touch funktions blokke (er ikke længere supporteret i senest firmware til HW7). De funger lidt andreledes end de nye dimmer funktions blokke, men såvidt jeg husker skal du bare trække de 2 senarier højt niveau og lavt niveau over på senarie/regulering på din dimmer. Tilsvarende skal du trække lysniveau fra dimmeren over på lysniveau på funktions blokken. Dette er for at funktions blokken kan se status på dimmeren.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok