Hop til indhold
  • 0

uoverskulig funktionsblok


Finn Gøge
 Share

Spørgsmål

Hej der

Jeg skal nu til og igang med min IHC, her 10 år efter det blev lavet.
men jeg syntes godt nok det er et værre rod, og manglende dokumentation.
Jeg kunne godt tænke mig at slette alt og begynde forfra, sådan aj jeg viste hvordan det hang sammen.

5 steder inde i IHC controller (visual 2 - hw 6.1) er det eksempelvis Tryk 2 task, selv om der på vægen er monteret tryk med 4 tast.
Det er noget rod.

Funktionsblok er der brugt en der hedder 9.01 LK IHC Standard *****
Den kan jeg slet ikke finde inde i min funktion blok oversigt ?
Og det er lige som den indeholder alt mulig mærkelig selv om det slet ikke findes.
Kunne forstille mig at installatøren har lavet sin egen blok indeholden alt, så han bare skulle vælge en blok. Selv om det så indeholder alt mulig savl og bræk der ikke skal bruges.
Kan det være rigtigt ?

Hvis jeg så skulle lave det "pænt" med standard blokke hvordan skulle jeg så gribe det an ?
Jeg har lidt svært ved at overskue det her setup, og vil gerne bygge noget mere på, derfor tror jeg at lave det selv vil være bedst
Skal man tage rur for rum

eller andre gode løsninger

Link til kommentar
Del på andre sites

1 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Standard FB pakken var netop default løsningen for 10 år siden på et type/normal/standardhus. idag heder "pakken" noget andet og bygget op på en anderledes måde da behovet har ændret sig. Men har du ingen varmestyring eller andre eksterne integrationer er standardhus pakken rigtig fin. Måske lidt overkill i alle rum hvis man bare har behov for en kip funktion. 

Hvilke blokke du får sammensat er i princippet ligemeget hvis du får den ønskede funktionalitet ud af det Der kan så være noget med om det er overskueligt og "servicevenlig" for den næste elektrikker. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok