Hop til indhold

Forskellig IHC til salg.


mart3291
 Share

Recommended Posts

Jeg har nogen forskellige Ihc ting til overs fra et byggeprojekt.

1 stk: IHC visuel controller version 3 inklusiv antenne - pris 4800 kr.

1 stk: IHC control GSM modem - pris 2000 kr

4 stk: IHC output 1-10v modul - pris 500 kr stk

2 stk: IHC output 400/8x10 modul - pris 1100 kr stk

4 stk: IHC input 230 modul - pris 650 kr stk

2 stk: IHC output 24 modul - pris 450 kr stk

2 stk: IHC input 24/24 modul - pris 500 kr stk

Prisen er til forhandling vis alt bliver købt på en gang.

alle tingene er nye og er stadig original emballage, og kvittering haves.

I kan kontakte mig på 53727161

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Pas på med at handle med denne bruger. I kan ikke stole på de aftaler i laver med ham.

Jeg afgav et bud (lavt) på hele stakken, og vi var blevet enig om en pris efter lidt forhandling frem og tilbage. Eftersom jeg jævnligt køre tæt forbi hvor han bor, aftalte vi at jeg skulle komme forbi og hente udstyret i denne weekend. Det bliver imidlertid udsat til næste weekend, og nu har jeg så lige fået en SMS om at han har fået et bedre bud og derfor sælger til den nye køber.

Jeg ved godt at mit bud var lavt, og jeg ikke har lagt skjul på at jeg kun bød for at sikre mig nogle reservedele, men en aftale er vel en aftale. Det er kun lidt over en uge side vi blev enig om en pris, og han har ikke været hjemme siden, så jeg kunne hente tingene.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg Synes det virker mærkelig at du skal skrive her man ikke kan stole på mine aftaler. 

Jeg skrev til dig, Lars, at jeg ville lade annoncen være aktiv for andre bud, da du først kunne hente det i sidste weekend. Jeg har så ikke været hjemme, da jeg har været i Sverige og i Jylland og har i mellemtiden fået nogen andre bud som var væsentligt bedre end det du har givet. Derfor vælger jeg jo selfølgelig at sælge til dem der vil give mest.

Ærgeligt at du føler dig trådt over tærende, men sådan ligger landet.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det var først efter vi var blevet enig om en pris og ikke kunne få kalenderne til at passe at du skrev at du ville lade annoncen være aktiv for andre bud. Jvf. vores korrespondance, så har du været bortrejst fra vi blev enig om en pris og til du igår skrev at du ville sælge til en anden.

Når man aksepter et bud, kan man ikke bare sælge til en anden som byder højre senere. Det er normal pli IMHO. Jeg skriver her for at advare andre om at man ikke kan stole på de aftaler man laver med dig.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok