Hop til indhold

Beolink Gateway


Gonzo1
 Share

Recommended Posts

Er der nogen som har en funktionblok til beolink gateway. Har det problem at jeg ikke kan sende signaler fra Beo4/one remote.

Tilføjet - jeg formoder det er det samme til BLGW som til den ældret MLGW, og det er grundet til at jeg ikke kan få det til at virke.

IHC funktionsblokke til MLGW.doc

Redigeret af Gonzo1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 29/11/2017 at 21:43 , Gonzo1 skrev:

Er der nogen som har en funktionblok til beolink gateway. Har det problem at jeg ikke kan sende signaler fra Beo4/one remote.

Tilføjet - jeg formoder det er det samme til BLGW som til den ældret MLGW, og det er grundet til at jeg ikke kan få det til at virke.

IHC funktionsblokke til MLGW.doc

Der skal vi lige have @Ole ovre fra Vestkysten på banen, det ved han en del om.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa,

Jeg skal forsøge at svare, men har ingen praktisk erfaring med BeoLink Gateway, kun med forgængeren MasterLink Gateway. Jeg er derfor også i tvivl om du kan drage nytte af de funktionsblokke der findes til brug med MasterLink Gateway, og i det hele taget er de ikke nødvendige for at få den grundlæggende funktionalitet til at virke, hverken for BeoLink Gateway eller MasterLink Gateway. Men du kan hente dem her fra:

http://mlgw.bang-olufsen.dk/source/documents/IHC and MLGW - only Danish/

Jeg bruger ikke selv disse funktionsblokke, i det jeg ikke gør brug af "lange knap tryk", hvilket vil være den primære årsag til at anvende dem, er min overbevisning. På eksempelvis mine dimmere gør jeg brug af forskellige scenarier, frem for muligheden for at regulere op og ned med eksempelvis "step up / step Down"

Mangler du en manual til BeoLink Gateway har jeg vedhæftet den her.

Håber det hjælper dig videre.

Hilsner Ole. 

BL Gateway 1.10 NEW - HOME CONTROL TV MENUS.pdf

BeoLink Gateway 1703.pdf

Link til kommentar
Del på andre sites

På ‎02‎-‎12‎-‎2017 at 10:54 , Ole skrev:

Hejsa,

Jeg skal forsøge at svare, men har ingen praktisk erfaring med BeoLink Gateway, kun med forgængeren MasterLink Gateway. Jeg er derfor også i tvivl om du kan drage nytte af de funktionsblokke der findes til brug med MasterLink Gateway, og i det hele taget er de ikke nødvendige for at få den grundlæggende funktionalitet til at virke, hverken for BeoLink Gateway eller MasterLink Gateway. Men du kan hente dem her fra:

http://mlgw.bang-olufsen.dk/source/documents/IHC and MLGW - only Danish/

Jeg bruger ikke selv disse funktionsblokke, i det jeg ikke gør brug af "lange knap tryk", hvilket vil være den primære årsag til at anvende dem, er min overbevisning. På eksempelvis mine dimmere gør jeg brug af forskellige scenarier, frem for muligheden for at regulere op og ned med eksempelvis "step up / step Down"

Mangler du en manual til BeoLink Gateway har jeg vedhæftet den her.

Håber det hjælper dig videre.

Hilsner Ole. 

BL Gateway 1.10 NEW - HOME CONTROL TV MENUS.pdf

BeoLink Gateway 1703.pdf

Hej Ole

Tak for hjælpen - da det viste sig at funktionsblokken ikke virkede, så faldt 10 øren. Det var mit TV i soveværelse som var sat til off for at modtage kommandoer fra Beo4. Nu har jeg dog nogle andre problemer med nogle nyere ting fra B&O som jeg ikke lige kan få til at virke. Men det hører ikke lige til i det her forum.

Men det er nu fint at der er 54 funktionsmuligheder via BLGW, kontra i min tidligere bolig hvor IR var via LK IHC - hvor det var 0-9 + farver + et par stykker mere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok