Hop til indhold

Elektriker


Recommended Posts

Hej.

Jeg har en IHC controller HW 6.1, Firmware V. 2.7.132. Der har jeg tidligere haft problemer med "service view" via USB efter Java opdatering. Der fik jeg hjælp her i forummet. Nu er det galt igen, efter opdatering til Java v.8, update 151. Sidste gang skulle jeg ændre noget i Java, men jeg kan ikke huske hvad det var. Jeg er novice på IHC og PC, så et eventuelt svar skal helst pensles lidt ud. Jeg kan jo se i andre tråde, at der bruges udtryk jeg slet ikke kender.

På forhånd tak.

Finn Myrhøj

Link til kommentar
Del på andre sites

Du skal installer firmware 2.7.199 før du opgrader til 2.7.220. Medmindre du har temp. sensor i din installation vil jeg ikke gå højre end 2.7.199. Den synes at være mere stabil end 2.7.220.

Firmwaren uploades til controlleren via firmware loaderen, som er installeret på din PC samme med Visual. Firmwaren kan kun uploades via USB.

Du kan læse mere firmware updates ved at kigge i hjælpe filen. Den kan du finde under hjælp i Visual

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok