Hop til indhold
  • 0

Langt tryk (til fortrådet dimmere)


Kandersen
 Share

Spørgsmål

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

jag provade openhab 1.7 för länge sedan och har just installerat igen ännu så länge bara zwave - ska få igång IHC senare.

Men jag har läst i något openhabforum att man kan sätta en tidsram på signalen t ex 100ms och då t ex ha en speciell knapp för långt tryck (eller säkert finns smartare lösning)

jag tror att man kan sätta en sådan tidsram och koppla den till utgången.

 

Men om det går att få det dynamiskt vet jag inte än

kanske det går att skapa kod som hoppar i steg beroende på hur länge man hållit in knappen.

 

Jag är också intresserad av att få det att fungera iallafall.

 

Även mostvarande att ett längt tryck på IHC knapp ska kunna dimra en Zwave dimmer - det vill jag få till också

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Det er ikke muligt at definere mere end 2000ms i items filen. Hvis man definere mere end det, så får man fejl. 

Den speciel knap du skriver om, den har jeg ikke hørt om. Men det lader til, at der åbenbart ikke er ret mange som savner den her funktion, hvilket undre mig en hel del. Fortrådede dimmere er trods alt mere normalen. Så jeg forstår slet ikke at jeg overhovedet skal sidde med det her problem.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Er ny til Openhab efter iOS11 arkiverede min IHC iPhone app.

Har selv 9 stk. UNI 400 IHC/SA dimmere, som umiddelbart ikke er så nemme at styre i Openhab. Kan få dem slukket/tændt via HomeKit. Men hverken lysstyrke eller status ser ud til at fungere desværre. Ville nu have været rart med understøttelse. ^_^

Hilsen

Kristian

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok