Hop til indhold
  • 0

IHC installation fra ca 2006


Kasper_1234
 Share

Spørgsmål

Hej, vi har købt hus med IHC installation og prøver at sætte os ind i det. Vi har fået overdraget 'projektet' med vores installation, men jeg kan ikke finde et program på LK side der kan åbne det. På vores controller sidder et RS232 stik.

Er der nogen der kan sende et link på programmet så jeg kan åbne projektet - har prøvet IHC visual 2.7.349 fra LK side?

Skal filen iøvrigt hedde *.vis?

vh

Kasper

 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Kasper.

Hvis controlleren har RS232 stik og er nærmest delt i to halvdele, hvor der står "IHC controller" til venstre og "IHC I/O interface" til højre, så er det den originale IHC term controller (1. generation) og du skal bruge "Term IHC" programmet fra LK.

Du kan finde programmet her: http://www.lk.dk/support/professionel/ihc-software.

Det svære bliver at finde en PC, som programmet kan køre på!

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

tak, fik projektet frem med IHC visual 1.32 - og kunne køre programmet i Win10 ved at simulere XP.

Kan nu se diverse funktionsblokke stue, køkken mm og der sker en hel masse.

Under 'dokumentation' prøver jeg at udskrive projektet, men den default åbner explorer med error - som om den leder efter det rigtige program/applikation at åbne dokumentation i - nogle gode råd til at fixe det?

vh

Kasper

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
15 timer siden, Damian Litka skrev:

Prøv at gemme din .VIS fil på computeren, og upload den på denne hjemmeside. 

http://jemi.dk/ihc/docs/

Den burde generere dokumentations dokumentet for din setup.

 

 

Nej det duer ikke, det er kun til Visual 2. 

Kan du kopiere adressen som den forsøger at åbne i browseren og smide det ind i en anden browser?

Det virkede for mig sidst på min win10, jeg har også printet det til PDF. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
12 minutter siden, Kasper_1234 skrev:

Desværre virker kopier ikke, får dette her når jeg prøver at udskrive

file:///C:/Program%20Files%20(x86)/IHCVisualDK/ReportOutput/Samlet%20rapport.htm

 

Kan du prøve at afvikle Visual uden op xp kombatiliteten, det kan være det der sker. Evt geninstaller Visual. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok