Hop til indhold
  • 0

Udskrivning af Dokumentation fra 1.32


KasperB
 Share

Spørgsmål

Hej folkens.

Jeg står i den situation at jeg skal have skiftet en gammel controller til en ny, og da jeg ikke bare kan hive den gamle programmering med over så skal det laves fra bunden igen. 
dertil vil jeg så gerne have dokumentationen fra det gamle program udskrevet, men jeg kan ikke rigtigt få lov at udskrive det. alternativet er at jeg bare sidder med det gamle program åben på en computer og det nye på en anden ved siden af mens jeg programmere.
men som sagt kan jeg ikke få det hevet ud. er der nogen skarpe hoveder herinde der kan hjælpe mig, evt hive det ud og sende det som pdf eller lignende.
Jeg har tilføjet programmet.

Fallingen 20.ihc

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
På 24/3/2017 at 13:12 , KasperB skrev:

Hej folkens.

Jeg står i den situation at jeg skal have skiftet en gammel controller til en ny, og da jeg ikke bare kan hive den gamle programmering med over så skal det laves fra bunden igen. 
dertil vil jeg så gerne have dokumentationen fra det gamle program udskrevet, men jeg kan ikke rigtigt få lov at udskrive det. alternativet er at jeg bare sidder med det gamle program åben på en computer og det nye på en anden ved siden af mens jeg programmere.
men som sagt kan jeg ikke få det hevet ud. er der nogen skarpe hoveder herinde der kan hjælpe mig, evt hive det ud og sende det som pdf eller lignende.
Jeg har tilføjet programmet.

Fallingen 20.ihc

Hej Kasper. 

Du kan installere Visual 1 softwaren på samme pc som Visual 2 softwaren og så åbne hver komponent og copy/paste detaljerne. Det er det nemmeste og så samtidig se hvilke funktioner der er valgt i vinduet i højre side. Jeg har selv et projekt jeg skal til at gøre det på, og det virker overskueligt på denne måde. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Kasper.

Jeg er lige blevet færdig med at lave et nyt Visual 2 projekt ud fra et Visual 1 projekt som du står overfor.

Jeg har en 22" skærm tilsluttet min IHC laptop, så er det til at gøre det. Jeg har Visual 1 på pc'ens skærm og Visual 2 på den ekstra skærm.

Men det tager tid at lave, jeg har brugt 14 timer på det :blink:.

Jeg har udskrevet dit projekt og vedhæftet det. Det er super godt lavet din projektfil, det er omhyggeligt udfyldt. Og et stort og komplekst program med alarm osv i. Det vil tage en del tid at lave om :)

Kasper.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok