Hop til indhold
  • 0

IHC Wireless COntroller


Brian Tofft
 Share

Spørgsmål

Hej,Pludselig er min controller blevet ligeglad med mine rettelser???Ydermere kan jeg ikke lave linktest til tastetryk?? Virker fint med wireless loftsudtag, men ikke med tryk.Jeg har unlinked en kontakt der ikke virkede, men kan nu ikke linke den igen??Prøvede så med linktest af alle andre wireless kontakter, for at se om det var kontakten, men disse svarer heller ikke. De virker dog som de var sat op oprindeligt.Derudover tager controlleren ikke imod mine rettelser. De bliver godt nok gemt på contr. og kan hives frem igen, men de virker bare ikke - kun som før rettelsen??? Og her er tale om rettelser a la 1 tast touch til 2 tast tænd/sluk - altså simple ting som ikke har fejl i koden?? Er der nogen der har gode råd???På forhånd tak.......

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Først vil jeg lige sikre mig at du trykker på \"Send projekt\" og ikke bare gem? :)Melder den en fejl når den prøver at sende? - Den sætter et grønt hak ud for hvert punk?Prøv at genstarte din controller, via administration.Hvilken firmware bruger du? - Nyeste er 2.3.586Find selv på flere spørgsmål :P/Jakob Bruun

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Debet skrevet:

BrianT skrevet:
Og hvordan er det lige jeg resetter den :P
Jeg merner det entel ligger i admin delen eller det der firmware program du også kan installere fra cd'en
man kan ikke \"resette\", opgrader software, vil nulstille controlleren.send et tomt projekt over, der rydder PROM´en i controlleren.send så din backup over i ihc´en
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok