Hop til indhold
  • 0

IHCRemote v.1.6.3


Nuser49
 Share

Spørgsmål

Hej derude og godt Nytår.

Jeg påtænker at købe nævnte Remote app til min iPhone SE med IOS v. 10.2. Er der nogle der kan dele ud af deres erfaringer? Har hørt nogle har problemer med stabilitet, opstarttid  og at komme i forbindelse med systemet i det hele taget! Nogle gode råd inden jeg køber? Er det virkelig rigtigt, at alle IHC's apps ikke fås på dansk?! Venter spændt!

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
1 minut siden, Nuser49 skrev:

Hej derude og godt Nytår.

Jeg påtænker at købe nævnte Remote app til min iPhone SE med IOS v. 10.2. Er der nogle der kan dele ud af deres erfaringer? Har hørt nogle har problemer med stabilitet, opstarttid  og at komme i forbindelse med systemet i det hele taget! Nogle gode råd inden jeg køber? Er det virkelig rigtigt, at alle IHC's apps ikke fås på dansk?! Venter spændt!

App´en er på engelsk, og jeg har ikke lige kunne hitte ud af at ændre det, men alle dine lokationer fra IHC programmet, hentes jo på det sprog du har skrevet dem på.. så på min gør det ikke så meget..

Når man åbner app, så går der lige 5 sek, får den har oprettet forbindelse, med mindre du har lavet ændringer siden du var på sidst..

Nogle gange når jeg åbner app, kan den ikke forbinde.. ukendt hvorfor...

Jeg har både IHC remote på min iPhone og har IHC tablet på min iPad, men jeg bruger det helt sikkert ikke nok... jeg rejser mig og slukker lyset istedet.. jeg vil sige, at man skal have et behov for at kunne styre ting når man ikke er hjemme, ellers bruger jeg det ikke når jeg er hjemme

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Tak for info. Jeg har nu fået app til at virke via LAN, men kan ikke få det til at virke via WAN og det er jo det vigtigste efter min mening. Jeg har fuldt vejledningen i app meget nøje: flueben i alt, indsat IP adresse ved WAN, konfigureret router til port 80 og 443. Ved connect kommer der kun denne meddelelse: Server timeout, kontroller indstillingerne! Møgirriterende er det! Snart brugt en hel dag på det. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok