Hop til indhold
  • 0

Ingen kontakt til IHC Visual 1 Controller


Harjo
 Share

Spørgsmål

Hej med jer

Jeg er som så mange andre kan jeg læse, i den situation at jeg har købt et nyere hus med IHC.

Alt virker umiddelbart, jeg kan blot ikke komme i kontakt med min controller.

Jeg har prøvet følgende:
PC 1 u. Com port, OS= XP. Førsøgt med 4 forskellige USB -> RS232 adaptere og 3 forskellige COM kabler samt 3 forskellige Konsol kabler.
PC 2 m. Com port, OS=WIN10: Forsøgt med 3 forskellige COM kabler.

Fælles for ovenstående kabler er at de alle normalt bliver brugt ved konfiguration af div. netværks udstyr.

Problemet er at der INGEN kontakt er til controller, den er fuldstændig ligeglad med hvad jeg byder den.

Jeg ville gerne hive strømmen fra den med jeg er ikke klar over konsekvenserne ved dette.
Jeg har forespurgt i lokal området om der er nogen der har kabel og PC de ved virker med deres IHC Visual 1 controller, eventuelt kunne kigge forbi og bekræfte om min controller er død eller levende.

Gode råd modtages :-)
 

IHC.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Lars

Jeg befinder mig i Liseleje på Sjælland.

Ja kablerne er nogle vi bruger ofte når vi roder med netværksudstyr på job.

Nej jeg har ikke tjekket benforbindelserne, jeg må lige se om jeg kan finde den manual, men det skulle undre mig at ingen af de mange kabler skulle være at den rette type.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok