Hop til indhold
  • 0

Tilflytter til IHC hus


MortenH
 Share

Spørgsmål

Hej Herinde...

Er helt nybegynder i IHC. 

Er flyttet i hus var det er installeret, og har set hvad ,man kan gøre med det.. Hos LK og her på denne side...

Har prøvet at downloade program fra LK, og tilsluttet med usb kabel da jeg ikke kender koden til Lk visual..

Kan jeg nulstille hel anlægget, og starte helt på ny, med alle kontakter,da nogen virker på en måde, og nogen på en anden...

Andre udtag virker slet ikke

Håber jeg har forklaret det rigtigt, ellers spørg endelig ind til det... 

På forhånd tak..

Morten

Link til kommentar
Del på andre sites

1 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Der er ingen grund til at starte forfra. Start med at gå i admin viewet via https://usb når du har forbundet din computer med controlleren via USB. Så kan du komme ind og rette IP og bruger adgang.

I admin viewet kan du også checke om det er en HW 6.1 eller HW 6.2 controller du har, samt hvilken firmware der ligger i controlleren. Hvis firmwaren er ældre en 2.7.199 vil jeg opgrader til denne. Er det en HW 6.2 controller vil jeg overveje at opgrader til 2.8.1 så der er understøttelse for nyeste Java. LK's IHC har en del udfordringer med Java. Der findes workarounds til de fleste, men det kan du læse mere om her

Bemærk at LK har en 1-1 relation mellem firmware versionen i controlleren og Visual versionen på din PC, så ændre du firmware i controlleren skal du også ændre Visual version på din PC.

Når du har ovenstående på plads, kan du tilgå controlleren via dit lokal net. Du kan nu sætte dig i en god stol, downloade programmet fra controleren og rette de ting som ikke funger. Lave en rettelse afgangen, test den i den indbyggede simulator i Visual, og upload herefter programmet til controlleren. Programmet er aktivt ligeså snart at det er uploadet. Husk at gemme programmet løbende, med versions nr. så du altid kan gå tilbage til en tidligere version, skulle du få rodet dig ud i større problemer.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok