Hop til indhold
  • 0

Elektriker


Krølle
 Share

Spørgsmål

Hej

 

Jeg er ny her,

og jeg har ledt efter IHC opsætning af f.eks. alm. lampeudtag som styres via dimmer IHC/sa 400 uni som 1 tryks system.

kan ikke få det til at virke.

Jeg har prøvet at oprette under funktioner 4 tast tryk med 2 dioder samt 1t lampeudtag og hentet en funktionsblok med fortrådet 1 og 2 tryks dimmer med mulighed for Pir 1.2.02.a 

Fra tryk ØV trækkes over til indgang tænd/sluk op/ned, samt Udgang dimmer tændt  føres over på udgang lampeudtag og testet det under simolering og det virker tilsyneladende, men ved upload virker det ikke.

Har opretet Moduler under Dadaliner både udgangmoduler og indgang moduler, har også under opsætningen valgt de rigtige udgange/indgange.

 

Men som jeg ser det mangler ligesom forbindelsen fra udgangsmodul 24 til dimmer, det er den der får dimmer til at starte op men får det ikke til, har prøvet en del uden held.

Kan godt få tryk til at virke til at tænde stikkontakt, men her er 230v jo direkte fra udgangsmodul 230v så her er jeg med.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Er der tilsluttet 24V forsyning nederst til højre på 24V output modulet ?

Det er en klassiker at det glemmes. 

Der skal 24 V til modulet sammen med signal og 0, men herudover skal der også tilsluttes noget på den SEL indgang der skal kobles igennem til udgangen. Det kan alt mellem 12-24V og ikke nødvendigvis samme som IHC 24V forsyningen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok