Hop til indhold
  • 0

Valg af FB


cs
 Share

Spørgsmål

Hvilke funktionsblok kan bruges til følgende funktion?

Jeg kunne godt tænke mig at lys på toilet kun tænder på et svagt niveau om natten ved toiletbesøg. F.eks imellem kl.24-06, for ikke at blive blændet af lyset om natten når man skal på toilettet.

Det er med wireless lysdæmper og visual 2-controller.

Er dette en mulighed og hvordan gøres dette?

 

Mvh.Carsten

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
10 timer siden, Henning Pedersen skrev:

Du kan f.eks. bruge 1.2.04. Trådløs dimmer med nat. Den har ikke indgang for "Ur", men du kan fint bruge indgang for "Nat" - Lyset bliver tændt på lavt niveau når "Nat" er ON

Hej Henning...  Det lyder jo ret enkelt :-)

Men hvornår er det så Nat ! ?  og hvornår er det Dag ?

Forstå mig ret.. men jeg kunne godt tænke mig, selv at bestemme tidspunktet, hvornår lysnivauet skal være nat..  eks kl 01

dvs.. at hvis der er toiletbesøg fra kl 01 om natten.. så er lysstyrken 18 % ...til f.eks kl. 06,hvor det derefter skal være 100% , "altså dag"  

hvorledes kan jeg styre tidspunktet mellem nat og dag ... når lyset aktiveres via et trådløst tastetryk og det wireless lampeudtag så agere efter dette?

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Tak skal du ha for hjælpen Henning.. det tog lidt tid at få til at virke.. men da jeg opdagede det du havde vedhæftet, så kom det til at virke..

Kanon :-)

ser frem til at få sat et lampeudtag op i soveværelset også, med samme funktion :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok