Hop til indhold
  • 0

Kip funktion til lysdæmper


Buus
 Share

Spørgsmål

Jeg har lysdæmper på næsten alle mine lamper. Det er Uni400 jeg bruger...

Hvis jeg bruger funktionen "simple kip" kan den så skrue op og ned for lyset, når jeg holder trykket inde? Og når der trykkes en enkelt gang på trykket, så tænder eller slukker det?

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Nej - med funktionsblokken "simpel kip" kan du ikke styre en uni400 dæmper, du skal anvende enten 1.2.01 fortrådet simpel dimmer eller 1,2,02 fortrådet avanceret lysdæmper.

Med mindre du allerede har købt og betalt dine uni400 dæmpere så burde du overveje at udskifte dem med wireless dæmpere, som vil give dig langt flere muligheder.

Hvis du beholder dine unidimmer så sørg for at få monteret alle 4 indgange på dem. Det koster godt nok også 4 udgange hvilket kan blive et problem senere i projektet.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Lige nu, Henning Pedersen skrev:

Nej - med funktionsblokken "simpel kip" kan du ikke styre en uni400 dæmper, du skal anvende enten 1.2.01 fortrådet simpel dimmer eller 1,2,02 fortrådet avanceret lysdæmper.

Med mindre du allerede har købt og betalt dine uni400 dæmpere så burde du overveje at udskifte dem med wireless dæmpere, som vil give dig langt flere muligheder.

Hvis du beholder dine unidimmer så sørg for at få monteret alle 4 indgange på dem. Det koster godt nok også 4 udgange hvilket kan blive et problem senere i projektet.

Det output som skal vælges til en UNI400 dæmper, er det korrekt at jeg har valgt "unidimmer 2-tast betjent" ?

De er allerde købt og betalt. Da de førhen bare har været fortrådet direkte til mine tryk. Men nu har jeg købt ihc til at styre det hele derhjemme, men jeg har bare aldrig før programmeret ihc, så det er lidt en udfordring. Derfor vil jeg gerne holde programmet så simpelt som muligt

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

En uni400 kan betjenes kun via et enkelt tryk. kortvarig tryk (tænd og sluk) langvarig tryk (skrue op/skrue ned)
Synes ikke at kunne få denne funktion til at virke. Som om den ikke ved at den skal skifte mellem ON/OFF udgang hver 2. gang. Det er kun ON der lyser når jeg simulere...

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok