Hop til indhold
  • 0

IHC controller Visual com port. RS232. kan ikke uploade


Cliff
 Share

Spørgsmål

Hej håber nogen kan hjælpe mig. 

Jeg har en ældre IHC controller Visual med serial com port. RS232. (model120B1202) 

Før havde jeg en ældre pc med windows XP, men Den er forlængst blevet skrottet og har nu en ny pc med windows 7. problemet er bare som jeg læser der at IHC visual version 1.32 ikke understøtter windows 7. jeg har et kabel med RS232 serial med han/hun stik. hvordan kommer jeg nu i kontakt med min controller. please HELP 

mvh Cliff 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Det er en Visual 1 controller og skal derfor programmeres med Windows så der er håb.

først og fremmest skal du have installeret en (den rigtige) driver til din USB-rs232 adapter.

så skal du have Windows og Visual sat op til at køre i XP mode og benytte den rigtige com port. Så burde det virke.

prøv at søge lidt i forummet. Emnet har været oppe før.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Lars, mange tak for hjælpen det er dog et serielt kabel jeg har dvs ikke USB/seriel kabel. spørgsmåer om opdateringen også virker på et serial kabel, jeg har opdateret men fik det ikke til at virke igår. Mon de kun har lavet opdateringen til Windows7 at det kun fungere med et usb/rs323 kabel? jeg kikkede lidt igår men syntes ikke rigtigt jeg fandt noget, men prøver lige at kikke igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Lars, min PC har "dokking" station og der sidder com porten :). og her er det COM1 porten men den får simplet hen ikke kontakt jeg får ingen fejl meddelser. Jeg er ret sikker på at det er COM 1 da COM1 forsvinder når jeg fjerner strømmen tit dokking st. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok