Hop til indhold

controller med periodisk fejl


Recommended Posts

hej..

Min bror har en ihc installation,som jeg har lavet og renoveret på over en år række.

Problemet er at, den er begyndt at skabe så lidt periodiske fejl. 

jeg har ikke selv været der når problemet er opstået, men det som jeg får af vide er at, det starter med at han ikke kan tænde på et eller 2 trådløse tryk, og efter hånden som tiden går kan han ikke tænde eller slukke for noget i hele huset..

ja så efter ca en 30 min så virker det hele stille og roligt igen..

Er der nogle som har prøvet noget ligende, han har oplevet det en 5-7 gange over det sidste halve år..

Glæder mig til at høre fra jer.

Hilsen Claus 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Periodiske fejl er altid en udfordring. Normalt burde der ikke kunne opstå problemer ud af den blå luft - som regel er der sket et eller andet i boligen som udløser problemet. Det kan være defekte produkter, herunder kontrolleren, men det kan også være eksterne årsager som f.eks. nye trådløse signaler som laver "ballade". Hvis du har lagt et nyt program ned på kontrolleren kan det også være årsagen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu har jeg ikke sev prøvet den fejl du beskriver. Men den har været oppe og vende flere gange herinde. Løsningen skulle vist være at un-linke alle sine wireless enheder, uploade et tomt program til controlleren, uploade dit program igen, og gen-linke dine wireless enheder...

Den næst nyeste firmware der ender på 199, skulle også være den med færrest fejl.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok