Hop til indhold

Stikk. i murstensvæg


Recommended Posts

Jeg ved godt, at det ikke direkte har så meget med IHC at gøre, men det var det eneste forum Jeg kendte til, hvor der formentlig er en del andre elektrikere.

Jeg skal lave en stikkontakt, to pds udtag og et antenne udtag i en blank murstensvæg (den skal dog males), men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal lave det, for jeg kan ikke forestille mig, at man kan have pds konnektorer i en blankstensdåse, ellers ville jeg bare have gjort sådan.

Væggen bliver pudset på bagsiden.

Jeg håber, at nogen kan hjælpe.

IMAG0373.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Tjaa for os med grundmurrede og vandskurede huse så indervæggene også sådan ud inden man gik igang med hammer, mejsel og rillefræsertap på vinkelsliberen til fugerne. Jeg har vel 50-60 stikkontakter, ligeså mange pds udtag og vel omkring 20 fortrådedet tryk. I ydervægge kan man heldigvis trække kablerne i hulmuren, men i enkeltstens indervæggene er der kun at fræse fugen ud og lade kablet følge fugen. Ikke specielt nemt ved lodrette føringer :wacko:

Jo jo trykkene fåes da wireless, men stikkontakterne kræver stadig et kabel. 

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok