Hop til indhold
  • 0

Opstart af IHC.wireless


Klaus Rasmussen
 Share

Spørgsmål

Hejsa.Jeg er helt ny her i forummet.Jeg har lige købt et hus, (ikke overtaget det endnu) som jeg regner med skulle forkæles med lidt ihc.Et par praktiske spørgsmål:Jeg skal have sat noget trådløs varmestyring på gulvarmen (Centralvarme fra pillefyr)kan jeg købe noget som evt. arbejder sammen med ihc eller noget andet i har gode erfaringer med??Et måske dumt spørgsmål, men jeg har ikke rigtigt kigget på softwaren endnu, men er det muligt at styre alle udtag samt kontakter med timer funktion gennem styringen (Jeg tænker på eks. tage strømmen fra nogle af de ting som står stb. om natten)??På forhånd tak.Klaus

Link til kommentar
Del på andre sites

13 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

dine muligheder i IHC er næsten ubegrænset.varmestyringen kan man alt lave noget så det kan kører sammen med det du vælger.med hensyn til timere og andet godt, bare der er en tråd til alle ind/udtag, så er der kun din fantasi der er grænsen.men pas lidt på med at lave wireless overalt i huset, NR 1 er en tråd til trykkene..

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

thomasbl skrev:

generalt mener jeg at det trådløse ikke er brugbart.kun til deres lysdæmpere, hvor det er smart.resten ville jeg kun bruge som sidste udvej.
Jeg er delvist enig, jeg synes lysdæmpere og fjernbetjening er brugbart ;)Hvilket minder mig om: Den trådløse fjernbetjening er til at holde ud at se på, det synes jeg ikke deres IR er...
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jakob Bruun skrev:

thomasbl skrev:
generalt mener jeg at det trådløse ikke er brugbart.kun til deres lysdæmpere, hvor det er smart.resten ville jeg kun bruge som sidste udvej.
Jeg er delvist enig, jeg synes lysdæmpere og fjernbetjening er brugbart ;)Hvilket minder mig om: Den trådløse fjernbetjening er til at holde ud at se på, det synes jeg ikke deres IR er...
ja ja fjernbetjening er genial, endelig en med RF og ikke IR.:cheer: men du har ret, lysdæmperen og fjernbetjening kan bruges.resten er til renovering og løsninger i samme rum.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har fået totalt renoveret et hus med wireless og en IHC visual som indtil videre kun styrer mit bryggers (der testes).Er der nogen der vil dele deres projekt på wirless med mig? Jeg vil meget gerne se hvorledes I anvender de forskellige funktionsblokke.Jeg kan se bare i mit brygger at tiden fra kip til tænd øges når jeg går via kontroleren fremfår et direkte link til lampeudtaget. Gør jeg noget galt?Hvis man i bund og grund kun ønsker taste/tryk/funktioner som dem der ligger default i tast og lampeudtag ved direkte link - hvilken funktionsblok bør jeg anvende?Med venlig hilsenMartin

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok