Hop til indhold
  • 0

Login via USB og via router


HMunck
 Share

Spørgsmål

Hej,

jeg har lige fået installeret ny controller med viewer i stedet for den gamle controller. Jeg gik frem efter LK's vejledning - installerede softwaren på pc'en, startede Visual med forbindelse via USB til controlleren. Ikke nogen problemer her. Tastede http://usb i browseren og fik adgang til web-programmerne. Jeg fik opsat IP-adresse og porte osv. Og det kørte fint et par dage.

Nu er forbindelsen via web imidlertid røget. Jeg kan hverken komme på "Administration" via usb eller via browser. Jeg kan dog stadig tilgå controlleren via web, når jeg kører i Visual.

Skal tilføje, at adgangen via web kun er på indersiden af min router. Jeg har endnu ikke haft hul igennem til "det store internet"

What to do for at genetablere mit lykkelige samliv med controlleren via wwb-grænsefladen??

 

Heh-heh - løsningen var: Genstart controller. Opgrader til nyeste java. Gå ind i java-indstillinger, vælg General, Vælg Network settings, vælg Direct Connection, tryk ok og forlad. I security disables TSL. Så triller kalorius igen 

vh

Redigeret af HMunck
Løsning fundet
Link til kommentar
Del på andre sites

1 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hvis du opgrader til firmware 2.7.220 slipper du for at disable TLS1.1 og 1.2. Du risiker dog at få en ustabil controller, men der er også bruger, som ikke har problemer med 2.7.220.

Firmware 2.7.199 er tilsyneladende den mest stabile firmware pt. men den har problemer med TLS 1.1 og 1.2

Begge firmware har udløbne certifikater, og LK kan ikke sige noget om hvornår der kommer en firmware med opdaterede certifikater.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok