Hop til indhold

IHC og Vista


Recommended Posts

michr skrev:

Halløjsa,Understøtter IHC programmet også X64 bit versioner af Windows eller er der også noget der skal tages højde for inden installation ?Mvh. Michael
det må vel komme an på en prøve, jeg har endnu ikke læst at LK understøtter vista, men omvendt, hvorfor ikke..hvis du prøver og det virker, gider du så fortælle os det
Link til kommentar
Del på andre sites

thomasbl skrev:

michr skrev:
Halløjsa,Understøtter IHC programmet også X64 bit versioner af Windows eller er der også noget der skal tages højde for inden installation ?Mvh. Michael
det må vel komme an på en prøve, jeg har endnu ikke læst at LK understøtter vista, men omvendt, hvorfor ikke..hvis du prøver og det virker, gider du så fortælle os det
Jo, men der kommer nok til at gå små 6 måneder ;-) Med mindre jeg allerede nu kan installere programmet uden af have nogen installation ?Starter først i den kommende uge på at bygge nyt hus. /Michael
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror tingene bliver blandet lidt sammenDer er to forskellig controllere, og dermed 2 forskellige SW udgaver. Jeg kører med Wireless og version 2.01 (der er lidt rod i versionsnumrene hos LK, nogen steder kalder de det 2.1). Det fungerer fint med Vista (32 bit). Før man installerer/starter IHC Visual er det en god idet at installere SUN Java herfra: http://java.com/en/download/index.jsp. Når SW er installeret starter man Visual op, der kommer en fejlmeddelelse om at man ikke har Administratorrettigheder. Ignorer den, det kører alligevel. Derfra ind i kommunikationsinstillinger og vælge USB eller IP address, afhængig af hvorledes Controlleren er forbundet.Når man skal benytte de andre programmer (ServiceView, SceneView, etc.) sker der 1 af to ting: enten kommer der en meddelelse (fra min Firewall AVG, kan være anderledes)om at Java forsøger at oprette en forbindelse, sig Tillad, så går der en rum tid hvor intet sker, men så kommer den igang. Alternativt sker der intet, eller det fejler. Så kan man istedet starte sin Webbrowser og indtaste IP adressen i adresselininen, f.eks. 192.168.1.254. Så kommer der en menu hvor man kan vælge de forskellige prorammer. Jeg personligt foretrækker at bruge webbrowseren

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok