Hop til indhold
  • 0

Uni400 og Wireless lampeudtag i samme scenarie


jfrank
 Share

Spørgsmål

Hej

kan jeg få et hurtigt råd.

hvis man skal lave et scenarie bestående af flere rum, hvori både indgår Uni400 dimmer samt wireless dæmpbar lampeudtag.

vil den rigtige måde så være at lave et scenarie til de wireless komponenter og linke dem til en taste, og til samme taste linke de enkelte uni400 dimmere med rette mem indstilling.

eks.

taste 1: med følgende links:

  • Scenarie lysdæmpning alle rum (1.1.03.f scenarie 1)
  • Uni400 Køkken mem 1
  • uni400 Stue  mem 1

eller kan man lave et scenarie hvori uni400 indgår sammen med wireless, således at det kun er selve scenariet jeg tilknytter til mit tastetryk ?

 

på forhånd tak.


 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
På 30/12/2015 at 16:29 , jfrank skrev:

Hej

kan jeg få et hurtigt råd.

hvis man skal lave et scenarie bestående af flere rum, hvori både indgår Uni400 dimmer samt wireless dæmpbar lampeudtag.

vil den rigtige måde så være at lave et scenarie til de wireless komponenter og linke dem til en taste, og til samme taste linke de enkelte uni400 dimmere med rette mem indstilling.

eks.

taste 1: med følgende links:

  • Scenarie lysdæmpning alle rum (1.1.03.f scenarie 1)
  • Uni400 Køkken mem 1
  • uni400 Stue  mem 1

eller kan man lave et scenarie hvori uni400 indgår sammen med wireless, således at det kun er selve scenariet jeg tilknytter til mit tastetryk ?

 

på forhånd tak.


 

Eftersom Wireless dimmer og fortråede unidimmer fungerer væsentlig forskellig, vil jeg klart anbefale at du styre dem med 2 forskellige FB'er, som du har beskrevet. Der er ikke noget problem i at linke disse 2 FB'er til samme tryk, således at du ikke kan se om det er en wireless dimmer eller unidimmer, når du aktiver trykket.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok