Hop til indhold

Backup af Program i controller


Recommended Posts

Hvordan får jeg taget backup af programmet der ligger i controleren ?Jeg har ikke noget software installeret på min pc til det.Jeg spørger fordi der står dette på LK``s hjemmeside:HC Controlleren skal opdateres med denne firmware version 0.1.5.0, hvis IHC Visual version 1.32 ønskes anvendt.NB! Ved opdatering af IHC Firmware vil projektet i controlleren blive slettet.Hvordan skal jeg få installeret noget software til at tage backup hvis firmwaren skal installeres først, som så sletter projektet ?

Link til kommentar
Del på andre sites

skeffen skrev:

Hvordan får jeg taget backup af programmet der ligger i controleren ?Jeg har ikke noget software installeret på min pc til det.Jeg spørger fordi der står dette på LK``s hjemmeside:HC Controlleren skal opdateres med denne firmware version 0.1.5.0, hvis IHC Visual version 1.32 ønskes anvendt.NB! Ved opdatering af IHC Firmware vil projektet i controlleren blive slettet.Hvordan skal jeg få installeret noget software til at tage backup hvis firmwaren skal installeres først, som så sletter projektet ?
du skal bruge VISUAL, findes på www.lk.dk.du laver så backup at dit program. firmware behøver du ikke gemme(kan du hellere ikke). det vigtigste er .vis programmet, med hele din installation.
Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok