Hop til indhold
  • 0

Wireless Tryk+Lampeudtag


Janb
 Share

Spørgsmål

Min nabo har et Wireless tryk og lampeudtag(relæ) i soveværelset. installationen er 5-6 år gammel. Lampeudtaget var begyndt at tænde og slukke lyset for hver 30s ca. når de tændte lyset.

Blev anbefalet at skifte lampeudtaget, det er gjort, men lampeudtaget reagere ikke på trykket. Har flere gange slettet alt program i trykket og linket dem sammen igen. Ifølge brugsanvisningen er det blevet gjort rigtigt og ser også rigtigt ud.

 

Nogen der har oplevet noget ligende og har et bud på hvad der kan være galt?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg har kun 3 gæt, som du selvfølgelig har prøvet.

  1. Sørget for at der er en pære i lampeudtaget og spænding på mens du linker. Dette er et kendt problem som skulle være løst i de nyer lampeudtag, men det er MEGET svært at se forskel på de nye og gamle lampeudtag, da de har samme el-nr. :angry:
  2. Prøvet at skifte batteri i trykket.
  3. At det er trykket som er defekt og ikke lampe udtaget.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Jan

Punkt 1 kan du godt udelukke da der aldrig har været krav om lyskilde ifm. linkning af Ø80 relæ. Det har kun været et krav ifm. lysdæmper.

Hvad sker der når du betjener frontknap 1 og 2 på lampeudtaget?

Punkt 2 vil jeg også tilslutte mig hvis du kan betjene via frontknapper. Alternativt forsøge med anden sender.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok