Hop til indhold
  • 0

Bedre antennesignal via splitter


Nikolaj Nielsen
 Share

Spørgsmål

Hej med jer!Jeg skal til at starte op på et stort IHC projekt hvor jeg gerne allerede i projekteringsfasen vil sørge for at jeg har ordentlig wireless dækning.Huset er på 400m2 i 2 plan med et betondæk som etageadskillese, derfor kunne jeg godt tænke mig om man kan få en "Antennesplitter" til IHC-controlleren, så jeg kan have en antenne på hver etage!Er der nogle der har kenskab til en sådan splitter? eller nogle eller en antenne der er kraftigere??Gerne et link?Håber at der er nogle der kan hjælpe mig!!MvhNikolaj Nielsen

Link til kommentar
Del på andre sites

13 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej NikolajKig tråden her:http://www.ihc-user.dk/component/option,com_kunena/Itemid,34/func,view/id,2787/catid,19/Ifølge den skulle LK være ude med en splitter 3. kvartal i år, formentlig :silly: Men, har du læst dig gennem en bunke af tråde her på IHC-user, vil du helt sikkert være stødt på flere IHC brugere, som antyder at LK mildest talt ikke smider om sig med produktlanceringer. Så spørgsmålet er selvfølgelig om du kan vente på LK's splitter ;)Hilsner Ole

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

til at starte med, kunne du læse tråden om "wireless erfaringer", der er en løsning der giver bedre signal til IHC wireless komponeter.så har du lidt at lave indtil LK frigiver noget..håber ikke du læser hurtigt :Phttp://www.ihc-user.dk/component/option,com_kunena/Itemid,34/func,view/id,622/catid,12/limit,10/limitstart,0/

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

thomasbl skrev:

nin skrev:
Hej med jer alle.Jeg har netop talt med LK i dag og de siger at splitteren bliver frigivet inden for de næste 2-3 uger.Blot til info.MvhNikolaj
de sagde også den kom i 3 kvartal..jeg har lært at tider fra LK er sjældent rigtige.
Tja, hvis de kommer indenfor de næste 12 dage, så passer det... Vi er jo stadig i 3. kvartal :)
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok