Hop til indhold

Fejl På Ihcremote Efter Opgradering Af Ios Til 9.0.1


Soter
 Share

Recommended Posts

Hejsa. er der andre der har oplevet ligende at efter opgradering af Apple IOS til 9.0.1 virker IHCRemote ikke. Når jeg logger ind har jeg kun "favourite" siden, men kan ikke navigere til andre steder I rummene.

 

Jeg burger Iphone 4S, controlleren er genstartet, men uden held.

 

Mvh. Soter

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har ikke noget problem på hverken min iphone 6 eller 5S, så mon ikke det skyldes at Apple har ændret skærmformatet med henblik på udfasning af de gamle iphone 4 modeller.

Hvis du stadig kan se din favoritskærm er det jo den nederste del af skærmen der er forsvundet og derfor du ikke kan skifte til lokationer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay så vi kan konstatere at ICHremote stadig virker på Iphone 5 og 6 men ikke 4. At apple skulle være ved at udfase iphone 4 er kun gætterier, men uanset hvad så bør LK tilrette deres applikationer således den virker på alle Apples produkter, så længe der ingen officeiel udmeldig er at de ikke længere supporters, inden for en acceptabel tidsramme. 4 mdr er ikke acceptable.

 

Reinstall af applikationen løser ikke problemer da man stadig ikke får mulighed for menyen nederst til indtastning af connection info. Reinstall sletter blot favorit skærmen

 

Nogen der har erfaringer med at rette henvendelse til LK?

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok