Hop til indhold

Varme Problemer...


 Share

Recommended Posts

Hej folkens...

 

Jeg har min ihc tavle til at sidde inde i et dobbelt teknikskab sammen med alt mit elektronik som router, nas server, dvd afspiller osv.

 

Problemet er bare der er 43 grader derinde når der er 25 grader inde her om sommeren. Jeg har lågerne til at stå åbne for at få lidt varme ud og sat et par blæsere til at cirkulere luften men slet ikke tilfreds med så høj temperatur.

 

Man kan selvfølgelig bare tage soklen af skabet men det ser os bare lidt kikset ud... :-/

 

Regner med at få isoleret alle mine varmerør derinde da de nok os er med til at hæve temperaturen.

 

 

Har i samme problemer eller nogen gode løsninger som i kan byde ind med??

 

Mvh Danni.

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er så ikke helt så varmt ved min tavle. Det er det værste sted ved min nas. Men det forkorter jo nok levetiden. Og hvis der er ca 35 grader ved tavlen så frygter jeg bare der kommer problemer pga. Det...

Men da flere har teknikskabe med alt samlet af elektronik osv kan jeg snart ikke være den eneste som har problemer eller?

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er ikke uden grund at den generelle anbefaling er ikke at pakke sin tavle ind i et skab. Min sidder frit, men jeg bliver alligevel sommetider overrasket over hvor varmt der kan være inde i en tavle. På et tidspunkt prøvede jeg at bruge LK's tavle dimensionerings program, for at se hvor varmt der teoretisk bliver i tavlen, og selvom min tavle ikke er fuldt bestykket, kom jeg tæt på max temperaturen. Så hvis man pakker sin tavle ind i et skab, bliver problemet bare større.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok