Hop til indhold

Smappee Anyone?


ridderdk
 Share

Recommended Posts

 

Jeg faldt jeg over dette system da jeg ledte efter alternativer til IHC wireless stikkontaker -->

 
Et par reviews har jeg læst og umiddelbart ser det ud til at virke som påstået.
Derudover kan plugs tilkøbes til ingen penge efter "hovedinstallationen" er foretaget
 
Er der nogen brugere herfra der har nogen erfaring med det ?
 
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Ja dem findes der masser af. Men det smarte ved flere af disse er at de understøtter IFTTT. Så du kan styre dem vha af næsten alt og er ikke afhængig af du skal have fysiske enheder forbundet i din installation, men kan benytte "Internet services" direkte.

Så på den måde kan du (måske) få tændt op i grillen hvis der er weekend og dine venner poster en Facebook besked med "grilfest" og vejrudsigten siger sol og 25 grader, helt uden at rører en finger.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ledte jo heller ikke efter alternativ til IHC, men et alternativ til IHC wireless stikontakter.

De plugs man kan få til Smappee koster under 100,- stykket, men kræver selvfølgelig Smappe også er med.

 

Jeg har haft Smappee nu i 14 dage og er ovenud tilfreds.

Måling af forbrug og effekt fra solceller svarer nøjagtig til hvad SEAS også mener vi har brugt.

At man så kan aflæse i realtime på sin telefon hvad der produceres og forbruges er jo sjovt og de forskellige enheder på ens net findes efterhånden, dog ser det ud til enheden skal over 40 watt før man kan registrere den enkeltvis.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Smappee skriver at enheden selv kan identificere de forskellige produkter, og man derfor kan bruge det til at finde ud af hvad der bruger strøm, altså at det kan bruges som en strømtyv, har du brugt den funktion? Og hvordan virker det?

Jeg ledte jo heller ikke efter alternativ til IHC, men et alternativ til IHC wireless stikontakter.

De plugs man kan få til Smappee koster under 100,- stykket, men kræver selvfølgelig Smappe også er med.

Jeg har haft Smappee nu i 14 dage og er ovenud tilfreds.

Måling af forbrug og effekt fra solceller svarer nøjagtig til hvad SEAS også mener vi har brugt.

At man så kan aflæse i realtime på sin telefon hvad der produceres og forbruges er jo sjovt og de forskellige enheder på ens net findes efterhånden, dog ser det ud til enheden skal over 40 watt før man kan registrere den enkeltvis.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok