Hop til indhold

Trådløse røgalarmer.


Martin1354922221
 Share

Recommended Posts

h2o skrev:

Er der nogen som kender en trådløs røgalarm, som virker med IHC ?
Hvis man nu finder en der kan sende signal videre til en anden røgalarm via ledninger, så kan det være det er så smart at man kan ta' et af LK IHC's nye trådløse relæer som snart kommet, og sætte på de ledninger...Men det kommer lige an på om man kan finde en der bare slutter en kontakt når den giver alarm ;)
Link til kommentar
Del på andre sites

Mortensen skrev:

Kan du fortælle lidt mere om de trådløse relæer
Desværre ikke, jeg ved kun at de kommer, forbi Thomas har været på messe og hørt/set det, og fortalt det videre herinde ;)Vi må væbne os med tålmodighed, det er jo efterår nu, og de skulle vist komme til efteråret...(Husk, LK kører ikke samme kalenderår som os andre...)
Link til kommentar
Del på andre sites

HDJ skrev:

Det her er et fantastisk forum. Jeg tror jeg prøver at arbejde videre med de Esylux røgalarmer - de kunne være helt interessante. Men hvad er det lige for et trådløst relæ fra lk I snakker om? Et nyt der kommer her til efteråret?(det har vel samme tidshorisont som gulvvarme styringen)//Henrik
jamen det har du ret, det er et fantastisk forum ;-)de nye produkter har vist lange udsigter, LK sagde på messen at de kom i 3 kvartal... men de har en anden tidsregning derovere...varmestyringen skulle også være på trapperne ( 3 kvartal ),men ja, vi venter stadig
Link til kommentar
Del på andre sites

Mortensen skrev:

hej Har i evt. ca priser på deres brandalarmer?Man kan se produkterne herDet trådløse system virker interesant http://www.esylux.com/dk/dk/downloads/kataloge_broschueren/ESYLUX_Neuh08_dk.pdfMortensen
esylux regner med en listepris på ca 800 kr, for den model med en batteritid på 10 år.jeg har desværre ikke hørt noget om frigivelsen endnu
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok