Hop til indhold
  • 0

IHC Alarm


Hans Johannsen
 Share

Spørgsmål

HejJeg håber I kan hjælpe os, med dette meget irriterinde problem. Vi har som emnet beskriver fået installeret IHC Alarm i vores nye hus. Men vi kan ikke bruge det.Vores lille hund på ca. 7kg, er i vores baggang når vi ikke er hjemme. Men han aktiverer alarmen via den PIR, som er i baggangen. Jeg har kigget i vejledningen til IHC Alarm PIR, og har ændret på DIP 2 og 3. så den både har været med formindsket og minimal følsomhed. Men uanset bliver alarmen aktiveret af hunden. Pir er placeret 2,3m over gulv.Der står i vejledningen, at den skal kunne klare husdyr op til 20kg. Hvad gør jeg forkert.?PS. Så ville jeg prøve at fjerne blot den ene PIR fra alarmen (den i baggang), men opdager at alle PIR har samme datalinie. Er det normalt ?PSS. DIP 1 står til off. og alligevel blinker gangtesten når man aktiverer den, jeg troede når den stod til off vil den røde lampe ikke lyse ved aktivering, eller er det forkert forstået.?Håber i forstår og kan svare på mine spørgsmål :)/Hans

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

OKay, men det burde vel være muligt at benytte deres når de skriver husdyr op til 20 kg?Har du/I nogle svar på de 2 andre spørgsmål her:SnipPS. Så ville jeg prøve at fjerne blot den ene PIR fra alarmen (den i baggang), men opdager at alle PIR har samme datalinie. Er det normalt ?PSS. DIP 1 står til off. og alligevel blinker gangtesten når man aktiverer den, jeg troede når den stod til off vil den røde lampe ikke lyse ved aktivering, eller er det forkert forstået.?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

jooo, men intet er helt sikkert ved LK.jeg har talt med dem om det, for lang tid siden, og de anbefaler dem ikke til dyr, der er for mange der har problemer. men de vil ikke sige det officelt.PS.svar.tja, for nogen er det normalt, der laver man så en "inde zone" og en "skal zone".inde zone er PIR og skal zone magnetkontaktor.hvordan man gør varierer fra sted til sted.PSS.den røde diode slukker efter 2-3 min.ellers er det en elektrisk fejl (lyser konstant)ellers kig på dennehttp://www1.lk.dk/katalog/vejledning/97810_04.pdf

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok