Hop til indhold
  • 0

Ir modtager og plasma tv


Nielsen
 Share

Spørgsmål

Har lige fået nyt tv (plasma), dejligt billede og familien er gladeB) . MEEENN nu virker ihc fjernbetjeningen kun når tv'et er slukket , selvfølgelig pga. plasma tvet udsender ir signaler. Men det er vel ihc modtageren , som har problemet ikk ?Lk skriver jo selv i data omkring modtageren , at man kan få problemer.Har nogle af jer stødt på dette problem ?Vil noget ir sender -> RF -> ir modtager grej virke ?

Link til kommentar
Del på andre sites

13 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

hmm ja, havde også tænkt på den løsning . Men jeg er tvunget til at bruge den ir 16 kanal's fjernbetjening , da jeg har en persienne-styring som læser den .Altså jeg har 2 stk LK ir modtager i stuen , den ene til ihc , den anden til persienner . Grunden til dette var antal af fjernbetjeninger på bordetB) .jeg må tænke lidt videre....any way ,tak for de forskellige input.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

wireless fjernbetjeninngen hjælper ikke på mit problem. jo , jeg vil fremover kunne styre alt fra min ihc-styring . Men jeg står jo stadig med en persienne-styring , som vil have de ir koder som , den gamle LK ir 16 kanal's sender ud. Persiennestyringen er et stand-alone system som intet har med ihc at gøre , undtagen LK's ir modtager som er indbygget i styringen.Så min jagt på noget overførelse af ir signaler stopper nok ikke . Har en mistanke til at lk's ir modtager (sucks)/kvalitet halter i forhold til de ir stråler som et plasma tv udsender.phyy en lang smøre , håber det gav mening ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok